  • 1. Data: 2010-05-21 18:51:41
    Temat: Skąd moda na wyjące strony?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    wchodzę dzisiaj na stat.gov.pl i mam wyjącą stronę. Wchodzę na google i
    mam wyjącą stronę. Koszmar! Czy twórcy stron nie mogą zrozumieć, że
    hałasująca strona jest najgłupszym pomysłem z możliwych? Że nie bawi
    mnie, jak nagle na pół domu w środku nocy rozedrze się ich radosna
    muzyczka, ich zabawne pinkanie czy ich odtwarzający się automatycznie
    filmik o czymśtam?.... Albo jak to dzieje się w pracy?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-05-21 19:35:10
    Temat: Re: Skąd moda na wyjące strony?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

> [...]
    > muzyczka, ich zabawne pinkanie czy ich odtwarzający się automatycznie
    > filmik o czymśtam?.... Albo jak to dzieje się w pracy?

    nie wiem jak to pierwsze, ale pacman na google jest suuuper :)
    stare dobre czasy mi się przypomniały, jak miałem IBM XT z zegarem 4,77
    i bursztynowym monitorkiem

    Wojtek

  • 3. Data: 2010-05-22 06:51:47
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 21 May 2010 20:51:41 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> [...]
    > muzyczka, ich zabawne pinkanie czy ich odtwarzający się automatycznie
    > filmik o czymśtam?.... Albo jak to dzieje się w pracy?

    Niestety, Ci ludzie są po prostu głupi.

    BTW:
    http://img175.imageshack.us/img175/3371/jemuzyka.jpg

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2010-05-22 12:46:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-21 21:35, crazy bejbi pisze:
    > nie wiem jak to pierwsze, ale pacman na google jest suuuper :)
    > stare dobre czasy mi się przypomniały, jak miałem IBM XT z zegarem 4,77
    > i bursztynowym monitorkiem

    Ale niekoniecznie żeby mi budził rodzinę w nocy, nicht wahr?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-05-22 13:43:19
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    > Ale niekoniecznie żeby mi budził rodzinę w nocy, nicht wahr?

    nie wylaczasz glosnikow na noc ?

  • 6. Data: 2010-05-22 14:35:08
    Temat: [OT] Re: Skąd moda na wyjące strony?
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-05-22 15:43, Artur Kosmal wrote:

    > nie wylaczasz glosnikow na noc ?

    Może akurat sobie słuchał muzyki do poduszki? :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 7. Data: 2010-05-22 16:29:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-22 15:43, Artur Kosmal pisze:
    > nie wylaczasz glosnikow na noc ?

    Nie. Nie zawsze pamiętam żeby je wyłączyć, czasami po restarcie się same
    włączą. Poza tym, czasami po prostu sobie coś cicho słucham.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2010-05-22 19:52:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> writes:

> [...]
    > muzyczka, ich zabawne pinkanie czy ich odtwarzający się automatycznie
    > filmik o czymśtam?.... Albo jak to dzieje się w pracy?

    Ja tam włączam dźwięk tylko wtedy, gdy chcę czegoś posłuchać.

    Znacznie bardziej mnie wkurza podkładanie stukotu mechanicznej
    perkusji pod wiadomości i podobne programy radiowe. Nie da się tego
    słuchać, więc wyłączam. A czasem by się chciało jednak czegoś
    dowiedzieć...

    MJ

  • 9. Data: 2010-05-23 10:59:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Ja tam włączam dźwięk tylko wtedy, gdy chcę czegoś posłuchać.

    No właśnie na grupie alt.pl.mozilla szukam rozwiązania na zablokowanie
    dźwięku z firefoksa, ale nie znajduję. :(

    > Znacznie bardziej mnie wkurza podkładanie stukotu mechanicznej
    > perkusji pod wiadomości i podobne programy radiowe.

    Nie wiem o czym mówisz, ale może dlatego, że ja nie słucham tzw.
    odtwarzarek mp3 (antyradiów, eremefów i innych zetek) tylko głównie
    radioEm, radio CCM czy czasami Jedynka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-05-23 13:14:34
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > No właśnie na grupie alt.pl.mozilla szukam rozwiązania na zablokowanie
    > dźwięku z firefoksa, ale nie znajduję. :(

    FlashMute widziales? uzywam w polaczeniu z flashblock i sie sprawdza w 90%.