  • 11. Data: 2009-06-13 16:07:22
    Temat: Re: Skąd darmowe dzwonki ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 18:06:17 +0200, AU napisał(a):

    > Nie, nie żartuję. Z czego wynika, że ściąganie z sieci muzyki klasycznej
    > i wycinanie z niej kawałków jest legalne? Czy muzyki klasycznej dotyczą
    > inne przepisy?

    Sprawdź ile lat działa ochrona praw autorskich.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 12. Data: 2009-06-13 16:14:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    AU pisze:
    > Witam!
    >
    > Skąd można ściągnąć darmowe dzwonki na Nokię E51?
    > Najlepiej gdyby były to tematy z muzyki klasycznej.

    A te dzwonki w Twoim telefonie to nie utwory w mp3?
    Hmmm

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-06-13 16:14:38
    Od: "AU" <m...@m...com>

    > Sprawdź ile lat działa ochrona praw autorskich.

    A prawa wykonawców?

    AU

  • 14. Data: 2009-06-13 16:16:10
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    AU pisze:

    > Nie mam tego na dysku w postaci plików mp3. Mam tylko oryginalne CD.

    To skoipuj utwór z płyty na dysk i zmień mu rozszerzenie na mp3 i będzie mp3.

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-06-13 16:18:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-06-2009 o 17:46:29 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Muzyka klasyczna jest bez problemu do znalezienia w necie za darmo i to
    > legalnie.

    Muzyka klasyczna jest objęta odmienną ustawą o rozpowszechnianiu i
    publikowaniu utworów muzycznych?

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 16. Data: 2009-06-13 16:19:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-06-13 18:16, Animka napisał:

    > To skoipuj utwór z płyty na dysk i zmień mu rozszerzenie na mp3 i będzie
    > mp3.

    Uważasz, ze to załatwi sprawę zmiany formatu?
    Może zgłosić Ciebie trzeba do jakiejś światowej nagrody z zakresu
    informatyki? ;-)

    --
    Cz.

  • 17. Data: 2009-06-13 16:20:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 18:18:26 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Muzyka klasyczna jest objęta odmienną ustawą o rozpowszechnianiu i
    > publikowaniu utworów muzycznych?

    Nie, tą samą. Jakbyś ją znał, to byś się nie pytał

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 18. Data: 2009-06-13 16:21:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 18:14:38 +0200, AU napisał(a):

    > A prawa wykonawców?

    a prawa wykonawców nie musza być naruszane przy darmowym udostępnianiu
    utworów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 19. Data: 2009-06-13 16:22:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 18:16:10 +0200, Animka napisał(a):

    > To skoipuj utwór z płyty na dysk i zmień mu rozszerzenie na mp3 i będzie mp3.

    Dziecko, nie wtrącaj się proszę jak dorośli rozmawiają. Lekcje odrobiłaś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 20. Data: 2009-06-13 16:35:03
    Od: Piotr <p...@n...peel>

    AU wrote:
    > Witam!
    >
    > Skąd można ściągnąć darmowe dzwonki na Nokię E51?
    > Najlepiej gdyby były to tematy z muzyki klasycznej.
    >
    > Pozdrawiam
    > AU

    http://www.zedge.net/ringtones/921/nokia-n73-rington
    es/3-4-1-1/