  • 1. Data: 2009-06-13 14:40:02
    Temat: Skąd darmowe dzwonki ?
    Od: "AU" <m...@m...com>

    Witam!

    Skąd można ściągnąć darmowe dzwonki na Nokię E51?
    Najlepiej gdyby były to tematy z muzyki klasycznej.

    Pozdrawiam
    AU

  • 2. Data: 2009-06-13 14:42:38
    Temat: Re: Skąd darmowe dzwonki ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 16:40:02 +0200, AU napisał(a):

    > Skąd można ściągnąć darmowe dzwonki na Nokię E51?
    > Najlepiej gdyby były to tematy z muzyki klasycznej.

    z własnego dysku. Znaleźć interesujący plik MP3, jak to muzyka klasyczna,
    to bez problemu powinny być za darmo w sieci.
    Później Audacity w łapę i zrobić sobie dzwonek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-06-13 15:00:51
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-06-2009 o 16:42:38 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > z własnego dysku. Znaleźć interesujący plik MP3, jak to muzyka klasyczna,
    > to bez problemu powinny być za darmo w sieci.
    > Później Audacity w łapę i zrobić sobie dzwonek.

    Dokładnie, bo pytanie z epoki z przed 7 lat kiedy to dzwonki, to było coś
    :)

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-06-13 15:36:52
    Od: "AU" <m...@m...com>

    > Dokładnie, bo pytanie z epoki z przed 7 lat kiedy to dzwonki, to było coś :)

    Nie mam tego na dysku w postaci plików mp3. Mam tylko oryginalne CD.

    Pozdrawiam
    AU

  • 5. Data: 2009-06-13 15:40:16
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "AU" news:h10h6j$rgl$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Nie mam tego na dysku w postaci plików mp3. Mam tylko oryginalne CD.

    1. Instalujesz EAC, za pomocą którego przenosisz pliki muzyczne z CD (wave)
    na dysk (możesz użyć również innego programu)
    2. Instalujesz Lame i robisz z wave'ów MP3 (może oczywiście użyć innego
    programu)
    3. Zrobione MP3 wrzucasz sobie na telefon :)

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-06-13 15:40:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 17:36:52 +0200, AU napisał(a):

    > Nie mam tego na dysku w postaci plików mp3. Mam tylko oryginalne CD.

    No i? Jeden problem - szukanie po necie - odpada.
    Znajdź CDex, zrób WAV albo MP3 i dalej Audacity.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-06-13 15:44:27
    Od: "AU" <m...@m...com>

    > No i? Jeden problem - szukanie po necie - odpada.
    > Znajdź CDex, zrób WAV albo MP3 i dalej Audacity.

    A w necie - jak szukać?

    Pozdrawiam
    AU

  • 8. Data: 2009-06-13 15:46:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 17:44:27 +0200, AU napisał(a):

    > A w necie - jak szukać?

    normalnie, gugle w łapę i tytuł utworu dopiskiem mp3 na końcu. To aż takie
    skomplikowane, żeby nie dojść do tego samemu?
    Muzyka klasyczna jest bez problemu do znalezienia w necie za darmo i to
    legalnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 9. Data: 2009-06-13 15:55:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "AU" news:h10i2u$hsk$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > A w necie - jak szukać?

    Powiedz, że żartujesz.

  • 10. Data: 2009-06-13 16:06:17
    Od: "AU" <m...@m...com>

    > Powiedz, że żartujesz.
    Nie, nie żartuję. Z czego wynika, że ściąganie z sieci muzyki klasycznej
    i wycinanie z niej kawałków jest legalne? Czy muzyki klasycznej dotyczą
    inne przepisy?

    Pozdrawiam
    AU