  • 1. Data: 2011-01-10 12:20:25
    Temat: Simdata - czy to jeszcze ma sens?
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Jeżeli dobrze liczę, to jednostka 100 kB w Simdacie kosztuje 3 grosze, a
    w "pakiecie internetowym" 100 MB w Simplusie jednostka 100 kB kosztuje 1
    grosz. Dobrze liczę? Regulaminy promocji są dość mętnie sformułowane,
    szczególnie w podpunktach dotyczących rozliczeń i warunków, połączeń z
    APN itd.

    Czy trzymanie karty simdata ma jeszcze sens, jeżeli mam też simplusa?

  • 2. Data: 2011-01-10 12:37:37
    Temat: Re: Simdata - czy to jeszcze ma sens?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Poldek napisał:

> [...]
    > APN itd.
    >
    > Czy trzymanie karty simdata ma jeszcze sens, jeżeli mam też simplusa?

    Simdata już nie istnieje, teraz jest iPlus na kartę :-)

    http://www.iplus.pl/materialy/promocje/informacja_o_
    zmianie_cennika_simdata_dla_uzytkownikow_simdata.pdf
    ?t=788.8060517114915-40.pdf

    Poza tym wprowadzili ekstra MB za doładowania
    http://www.iplus.pl/indywidualni-promocje-iplus-na-k
    arte.html

    Czy Ci się to opłaca, sam musisz przeliczyć.

    Przemek

  • 3. Data: 2011-01-10 12:57:19
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Przemysław Kowalik wrote:

> [...]
    > http://www.iplus.pl/indywidualni-promocje-iplus-na-k
    arte.html

    > Czy Ci się to opłaca, sam musisz przeliczyć.

    Poza zmianą nazwy nie widzę istotnych zmian w cenniku.

    Czyli te promocyjne ekstra MB mają być rekompensatą za wyższą cenę
    paczki 100 kB. Wygląda na to, że nie da się prosto przeliczyć tego.

  • 4. Data: 2011-01-10 14:23:05
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Poldek napisał:

    zmianie_cennika_simdata_dla_uzytkownikow_simdata.pdf
    ?t=788.8060517114915-40.pdf

    arte.html

    > Poza zmianą nazwy nie widzę istotnych zmian w cenniku.

    Obniżyli cenę rozmów krajowych do 79 gr (z VATem 23% 80 gr) i
    zlikwidowali międzynarodowe.

    > Czyli te promocyjne ekstra MB mają być rekompensatą za wyższą cenę
    > paczki 100 kB. Wygląda na to, że nie da się prosto przeliczyć tego.

    Nie wiem czym mają być. To jest dokładnie tak samo co do zasady jak w
    Erze - 3 gr/100 kB, drogie głosowe i bonusy za doładowania:
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/internet/bl
    ueconnect_na_karte/oplaty_doladowania.

    Przemek