eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze › Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <op.vnhpw6eta6rut4@koder> <idss46$lpp$1@inews.gazeta.pl>
    <4d01f96b$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
    <idsve0$4nt$1@inews.gazeta.pl>
    <4d02290f$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    <idtasa$gov$1@inews.gazeta.pl>
    <4d024c49$0$22802$65785112@news.neostrada.pl>
    <idtjrh$h71$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Sat, 11 Dec 2010 09:47:38 +0100

    > przecież ciągle w wątku czytam, ze jak ktoś mówi, ze RWD nie rusza na
    > sliskim, tzn ze nie umie jeździc.
    > Pytam sie więc co trzeba umiec?

    Ale nie rusza bo co? I skąd wiesz, że w tym samym czasie z tego samego
    miejsca FWD by ruszył? Pod firmą przez dwa dni jak przyszło ocieplenie ze
    zjeżdzonego śniegu zrobiła się plaża, snieg przybrał forme mokrego piasku, w
    dodatku na podkładzie z kostkek "puzli" wszystko jeżdziło na wszytkie strony
    i żeby ruszyć auto musiało dokopać się do kostki. Ja nie miałem problemu
    większego z wyjechaniem, oczywiście nie na raz ale bez pchania, to co
    odstawiały FWD to śmiech na sali. Fontanny śniegu, podjeżdzanie, cofanie,
    jakieś kołowroty kierownicą, do przodu jedzie ale do tyłu już nie bardzo
    itd, itp. Obojętnie czy to golf czy reno czy pasat wszystkie odstawiały
    podobne tańce. Jak stały pojechały jedynie miejskie 4x4.