    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Silnik grawitacyjny
    Date: Thu, 3 Feb 2011 14:01:07 +0000 (UTC)

    Pan Dariusz K. Ładziak napisał:

    > Łolaboga, a po co magnes?

    Jak to po co? Przyciągał chłodną część felgi, a nie pzyciągał nagrzanej.
    W zamyśle mogło to służyc na przykład do mapędzania jeździdełka, które
    snuje sie po powierzchni Księżyca.

    > A turbinę kwantową widziałeś? Lekka turbinka z łopatkami równoległymi do
    > osi, z jednej czarnymi, z drugiej srebrnymi - zawieszona w próżni. Po
    > oświetleniu silnym źródłem światła (bez różnicowania barwy powierzchni
    > trzeba selektywnie oświetlać jedną połowę turbinki) zaczyna się kręcić -
    > fotony mają określony pęd...

    Najśmieszniejsze, że zazwyczaj turbinka kręci się wbrew TEJ teorii, czyli
    w drugą stronę. Tak jakby fotony miały ujemny pęd.

    --
    Jarek