eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik benzynowy w ZafirzeRe: Silnik benzynowy w Zafirze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Silnik benzynowy w Zafirze
    Date: Thu, 15 Jul 2010 15:40:53 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <i1n358$ntt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i1kvuh$uvm$1@news.dialog.net.pl> <i1lbiu$ql1$1@news.onet.pl>
    <i1lc04$r3m$1@news.onet.pl> <i1m9rq$n0j$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    <i1mal1$s8e$1@inews.gazeta.pl> <i1mchr$nl8$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    <i1midf$dbi$3@news.onet.pl> <i1mmpc$amu$1@inews.gazeta.pl>
    <i1msh6$r6c$1@news.man.bydgoszcz.pl> <i1mvsu$m3s$1@mx1.internetia.pl>
    <i1n1rk$jmh$1@inews.gazeta.pl> <i1n2o1$sfu$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1279201256 24509 83.17.20.2 (15 Jul 2010 13:40:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Jul 2010 13:40:56 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: swiniak77
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297405
    [ ukryj nagłówki ]

    >> jeżeli chodzi o silniki od MY 2002 to może być kwestia właśnie
    >> zapieczonych pierścieni - gdy ktoś uwierzył, że oliwę można wymieniać co
    >> 30kkm a nie co 15kkm (co było zalecane wcześniej),
    >
    > Matko co wy z tą wymianą oleju jak on ma się przepracować jak ciągle jest
    > dolewany nowy nie rozumiem ....

    bo inna jest geneza zjawiska, dlatego mówienie o paleniu oleju bez podawania
    oznaczenia silnika nie ma sensu,
    w starszych silnikach przyczyną były twardniejące gumki uszczelniaczy
    zaworowych,
    w nowszych silnik nie pali oleju na początku ale jeżeli się go wymienia co
    30kkm to osiada nagar na pierścieniu, ten się powoli blokuje zapieka, a
    potem zaczyna już palić olej w nieskończonych ilościach a wtedy wymiany,
    dolewki oleju są psu na buty,

    brat

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: