  • Data: 2009-11-30 18:53:12
    Temat: Re: Silnik BLDC - sprawdzony sterownik
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbych pisze:

    > Tutaj masz opis suwmiarki z pojemnościowym czujnikiem kwadraturowym:
    >
    > http://www.biotele.com/digital_caliper.htm
    >
    > Takiej z trójkątnym czujnikiem nie widziałem, ale tutaj jest opis
    > takiego czujnika:
    >
    > http://www.capsense.com/capsense-wp.pdf
    > (Figure 8 Chevron shape to combat tilt)

    Ja chyba tępy jestem bo w dalszym ciągu nie mogę wykapować (ta suwmiarka
    na zdjeciu jest identyczna jak ta która mam) gdzie jest druga okładzina
    bo rozumiem że w suwaku jest okładzina na płytce drukowanej ale gdzie
    jest okładzina druga ?, ponieważ suwak jest jednorodny bez naniesionych
    ścieżek.

    Konia z rzędem temu co to rozgryzł :-).

    pozdrawiam
    Ak