  • 11. Data: 2012-07-28 13:53:18
    Temat: Re: Siemens M35i-odblokowanie telefonu
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Tomek (p...@z...spamem)
    in news:jus7bb$r8p$1@inews.gazeta.pl

    > Koszt kabla może przekroczyć cenę zdjęcia kodu. W serwisie/komisie
    > nie powinni wziąć więcej niż 20pln. Program mam jak coś.

    A masz może program do obsługi tego telefonu?
    http://www.bazatelefonow.pl/telefon/6319-orbitel-902
    /

    Szukałem kiedyś, ale nic nie znalazłem. Też jest zablokowany przez
    kilkukrotne wprowadzenie złego kodu.

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 12. Data: 2012-07-28 19:32:23
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał:

    > A masz może program do obsługi tego telefonu?
    > http://www.bazatelefonow.pl/telefon/6319-orbitel-902
    /

    Niestety nie.

  • 13. Data: 2012-07-29 00:01:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jv0jrp$qv$1@news.icm.edu.pl>,
    "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    /

    > Szukałem kiedyś, ale nic nie znalazłem. Też jest zablokowany przez
    Ale to nie M35.
    Ani nawet nie Siemens. Zaloz wlasny watek z nowym tytulem...
    --
    TA

  • 14. Data: 2012-07-31 18:41:14
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości
    > Pośpieszyłem się, Zeesiemens obsługiwał siemensy z serii C, M i S do
    > wersji softu v21.
    > I dopowiadam neelix-owi, fakt, robiło się na włączonej słuchawce bez karty
    > SIM, a powodem nie wstawania telefonu była wyższa niż v21 wersja softu, co
    > często się przytrafiało nowicjuszom. Oczywiście taki telefon dawało się
    > odratować.

    No to uściślij. Telefon włączony czy wyłączony, bo padły obie opcje? :-) No
    i jak możesz to prześlij ZeeSiemensa usuwając "a" z adresu.

    neelix

  • 15. Data: 2012-07-31 18:53:17
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał:

    > No to uściślij. Telefon włączony czy wyłączony, bo padły obie opcje? :-) No i
    > jak możesz to prześlij ZeeSiemensa usuwając "a" z adresu.

    Uściśliłem w dopowiedzeniu nad Tobą. Reszta poszła w mailu.