  • 1. Data: 2012-07-25 12:03:07
    Temat: Siemens M35i-odblokowanie telefonu
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Mam starego Siemensa M35i. Na wypadek kradzieży założyłem blokadę innych
    kart SIM. Niestety już nie pamiętam kodu blokady, a chcialem przełożyć
    karty. Została mnie jedna szansa na wprowadzenie poprawnego. Co stanie się
    po ostatniej próbie? Telefon przestanie działać? Jest wtedy jakiś domowy
    sposób na reaktywację aparatu?

    neelix

  • 2. Data: 2012-07-25 14:36:25
    Temat: Re: Siemens M35i-odblokowanie telefonu
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.07.2012 neelix <a...@w...pl> napisał/a:

    > po ostatniej próbie? Telefon przestanie działać? Jest wtedy jakiś domowy
    > sposób na reaktywację aparatu?

    AFAIR zdjęcie simlocka dezaktywowało kod aparatu.
    Czyli (jeśli masz kabel) spróbuj zdjąć simlocka programem
    (nawet jeśli żadnego faktycznie nie posiada).

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 3. Data: 2012-07-25 19:17:58
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał:

    > Jest wtedy jakiś domowy sposób na reaktywację aparatu?

    Kabelek pod com i programik ZeeSiemensG3. Ściąga locka i wszelkie kody w kilka
    sekund.

  • 4. Data: 2012-07-26 11:59:42
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > Kabelek pod com i programik ZeeSiemensG3. Ściąga locka i wszelkie kody w
    > kilka sekund.

    Dzięki za odpowiedź. Niestety nie mam ani kabla ani tego programu. :-(
    Gdzieś w W-wie dostanę?

    neelix

  • 5. Data: 2012-07-26 21:55:19
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał:

    > Dzięki za odpowiedź. Niestety nie mam ani kabla ani tego programu. :-( Gdzieś
    > w W-wie dostanę?

    Koszt kabla może przekroczyć cenę zdjęcia kodu. W serwisie/komisie nie powinni
    wziąć więcej niż 20pln. Program mam jak coś.

  • 6. Data: 2012-07-27 02:30:55
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jus7bb$r8p$1@inews.gazeta.pl>, "Tomek" <p...@z...spamem>
    wrote:

    > Koszt kabla może przekroczyć cenę zdjęcia kodu. W serwisie/komisie nie
    > powinni
    > wziąć więcej niż 20pln. Program mam jak coś.

    A czy ten program obsluguje np. Siemensa ME45?
    A co do serwisow/komisow - ostatnio przeszedlem sie po kilku
    komisach/serwisach i juz nawet nie pamietaja ze byly takie telefony...
    --
    TA

  • 7. Data: 2012-07-27 13:22:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Koszt kabla może przekroczyć cenę zdjęcia kodu. W serwisie/komisie nie
    > powinni wziąć więcej niż 20pln. Program mam jak coś.

    Na dodatek w sieci są rozbieżne informacje: kartę wyjąć, nie wyjmować,
    telefon nie wstaje, itp. Mnie jeszcze interesuje co stanie się z telefonem
    po nieudanej ostatniej próbie wprowadzenia kodu odblokowania telefonu.
    Przestanie działać nawet na starej karcie SIM?

    neelix

  • 8. Data: 2012-07-27 22:28:18
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał:

    > A czy ten program obsluguje np. Siemensa ME45?

    Tak. Ale do ME45 proponowałbym Freya.

    > A co do serwisow/komisow - ostatnio przeszedlem sie po kilku
    > komisach/serwisach i juz nawet nie pamietaja ze byly takie telefony...

    Bo to widocznie świeżaki jakieś.

  • 9. Data: 2012-07-27 22:32:57
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał:

    > Na dodatek w sieci są rozbieżne informacje: kartę wyjąć, nie wyjmować, telefon
    > nie wstaje, itp.

    W sieci można znaleźć wiele informacji pisanych przez osoby, którym wydawało
    się, że cokolwiek umieją, niekoniecznie w temacie GSM.
    Operację programem ZeeSiemens wykonywało się ZAWSZE na wyłączonym telefonie i
    obojętne było czy karta była czy nie. I najważniejsze - po tym programie nigdy
    nie zdażyło mi się, żeby telefon nie wstał. Tylko z tego co pamiętam obsługiwał
    wersje siemensów max do softu v21.

    > Mnie jeszcze interesuje co stanie się z telefonem po nieudanej ostatniej
    > próbie wprowadzenia kodu odblokowania telefonu. Przestanie działać nawet na
    > starej karcie SIM?

    Nie powinien przestać.

  • 10. Data: 2012-07-27 22:54:50
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Tak. Ale do ME45 proponowałbym Freya.

    Pośpieszyłem się, Zeesiemens obsługiwał siemensy z serii C, M i S do wersji
    softu v21.

    I dopowiadam neelix-owi, fakt, robiło się na włączonej słuchawce bez karty SIM,
    a powodem nie wstawania telefonu była wyższa niż v21 wersja softu, co często się
    przytrafiało nowicjuszom. Oczywiście taki telefon dawało się odratować.