  • 11. Data: 2012-07-06 21:33:27
    Temat: Re: Siedzonko z isofix - czy warto do starego auta
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 6 Lip, 14:45, "Agent" <w...@o...eu> wrote:
    > Jak można nie mieć czasu na zamontowanie fotelika ISOFIX? Ani to nie zabiera
    > wiecej czasu a i też fotelik nie lata na kazdym zakręcie na boki.

    Montaż dwóch foteli na izofiksa podczas gdy trzoda biega samopas
    dookoła samochodu nie jest ani proste ani szybkie.
    A przy ciągłym przekładaniu przy ruchu lokalnym nie ma różnicy między
    mocowaniem pasami a izo. Na wyjazdy z rodzinnej dziury już się montuje
    tak jak trzeba :>

    L.

  • 12. Data: 2012-07-06 21:46:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-06 21:33, Lisciasty pisze:

    > Montaż dwóch foteli na izofiksa podczas gdy trzoda biega samopas
    > dookoła samochodu nie jest ani proste ani szybkie.

    Nie masz o tym zielonego pojęcia. ISOFIX jest ok. Szkoda, że za czasów
    moje dziatwy nie było takiego systemu.

    > A przy ciągłym przekładaniu przy ruchu lokalnym nie ma różnicy między
    > mocowaniem pasami a izo.

    Różnica jest zasadnicza. Możesz oczywiście dowolnie przekładać, ale
    ideologii nie obronisz.

    > Na wyjazdy z rodzinnej dziury już się montuje tak jak trzeba :>

    Zawsze się dzieci montuje jak trzeba - nawet na wyjazd do sklepu...

  • 13. Data: 2012-07-06 23:08:37
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Fri, 06 Jul 2012 13:45:37 +0100, Agent <w...@o...eu> wrote:

    > Brać, montuje się bez problemu, ja jak zakładam i wyciągam swoje to
    > olewam izofixa bo nie mam czasu :> A szukając modelu nie kierowałem
    > się czy ma tego fixa czy nie.
    >
    > Jak można nie mieć czasu na zamontowanie fotelika ISOFIX? Ani to nie
    > zabiera wiecej czasu a i też fotelik nie lata na kazdym zakręcie na boki.

    Tez sie zastanawiam o co chodzi...

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 14. Data: 2012-07-06 23:10:28
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Fri, 06 Jul 2012 13:06:07 +0100, Sarjos <B...@w...pl> wrote:

    > Kumpel chce mi sprzedac markowy fotelik z systemem isofix dla dziecka do
    > auta.
    > Nowy fotelik kosztowal 1200 pln, ja uzywany moge wziac za 400.
    > Czy warto brac taki fotelik jesli moje auto nie ma systemu isofix? Mam
    > starsza toyote.
    > Czy mimo wszystko warto brac dobry fotelik bo bezpieczny, konfortowy itp.
    > A moze nie da sie tego zamocowac na pasy?
    > Macie jakies doswiadczenia?

    Ja specjalnie kupilem fotel z isofixem, zeby moc uzywac fotelika (tzn
    bazy) isofix.
    Bo o komforcie nie decyduje isofix czy nie, ale BAZA, w ktora wpinasz
    fotelik.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 15. Data: 2012-07-06 23:15:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-07-06 23:10, RadekNet pisze:

    > Ja specjalnie kupilem fotel z isofixem, zeby moc uzywac fotelika (tzn
    > bazy) isofix.
    > Bo o komforcie nie decyduje isofix czy nie, ale BAZA, w ktora wpinasz
    > fotelik.

    Fajnie wygląda wypowiedź ignoranta, który nawet nie jest świadom, jakie
    bzdury produkuje.

  • 16. Data: 2012-07-07 01:12:37
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 6 Lip, 21:46, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Zawsze się dzieci montuje jak trzeba - nawet na wyjazd do sklepu...

    I pewnie jadąc do osiedlowego hulajnogą nakładasz im kaski i
    ochraniacze na kolana i łokcie? :>
    Bez przesady, foteliki mam porządne, a że przejadę się do przedszkola
    gdzie prędkość czasami dobija do 40 km/h brak isofixa nie rzutuje
    kompletnie na bezpieczeństwo.

    L.

  • 17. Data: 2012-07-07 13:21:26
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-06 23:12:37 +0000, Lisciasty <l...@p...pl> said:

    > przejadę się do przedszko
    > la
    > gdzie prędkość czasami dobija do 40 km/h brak isofixa nie rzutuje
    > kompletnie na bezpieczeństwo.

    W porównaniu do fotelików mocowanych pasami ofkorz?

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2012-07-07 19:12:29
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Fri, 06 Jul 2012 22:15:49 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    > Fajnie wygląda wypowiedź ignoranta, który nawet nie jest świadom, jakie
    > bzdury produkuje.

    Rozwin albo odszczekaj.

    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 19. Data: 2012-07-07 19:14:48
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Fri, 06 Jul 2012 20:33:27 +0100, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

> [...]
    > A przy ciągłym przekładaniu przy ruchu lokalnym nie ma różnicy między
    > mocowaniem pasami a izo. Na wyjazdy z rodzinnej dziury już się montuje

    Jaki fotelik na isofixie nie jet wygodniejszy od tego na pasy? U mnie w
    MaxiCosi to w zasadzie tylko polozenie na bazie i ... gotowe.

    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 20. Data: 2012-07-07 22:39:49
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-07-06 14:06, Sarjos pisze:
> [...]
    > Czy mimo wszystko warto brac dobry fotelik bo bezpieczny, konfortowy itp.
    > A moze nie da sie tego zamocowac na pasy?

    ISOFIX chyba można dodać do każdego auta, czy nie? Przecież to tylko dwa
    metalowe uchwyty.