  • Data: 2012-07-09 11:57:28
    Temat: Re: Siedzonko z isofix - czy warto do starego auta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 09 Jul 2012 10:44:13 +0100, kamil

    > Cała rzecz w tym, że zapięcie z isofixem jest o wiele łatwiejsze i
    > dodatkowo nie trzeba fotelika przypinać za każdym razem, kiedy dziecka w
    > nim nie ma. Chyba, że lubisz kiedy fotelik fruwa po samochodzie na
    > każdym zakręcie.

    Latał mi poprzedni fotelik (6-18kg) -- baza była zapinana pasami
    samochodowymi, dziecko miało pasy w fotelu. Ten, jak był niezapięty,
    faktycznie się telepał po samochodzie. Teraz mam Rómera KidFix, kupiłem go
    z IF, bo tak samo myślałem jak Ty -- że będzie mi się telepać podczas
    jazdy, w końcu nie będzie przypinany. Fakt jest jednak taki, że bez
    dziecka, a z przewleczonym po jednej stronie pasem (tak zostaje po odpięciu
    dziecka), fotel nie lata po samochodzie. Głównie dzięki temu, że jest
    bardzo lekki (nie ma bazy) i jest dobrze wyważony (siedzisko ciężkie w
    stosunku do oparcia). Nie wiem jak inne, w przypadku posiadanego przeze
    mnie fotela, IF mogłoby nie być. Zwłaszcza jak brać pod uwagę co cały czas
    podkreślam: na środku tylnej kanapy gdzie jest najbezpieczniej nie ma IF.

    --
    Pozdor Myjk