  • 1. Data: 2003-12-02 00:54:08
    Temat: Re: Sieci SDH i PDH
    Od: "..:: OWEN ::.." <o...@p...onet.pl>

    Materiały do sieci SDH i PDH są ogólnie bardzo trudno dostępne. Sam mam
    problemy ze znalezieniem czegokolwiek na ich temat. Ksiegarnia nie posiada
    żadnych ksiązek na ten temat a w necie jest bardzo ogólnikowo napisane.

  • 2. Data: 2003-12-02 11:47:06
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    ..:: OWEN ::.. napisał w <bqgnrh$6im$1@news.onet.pl>:

> [...]
    > posiada
    > żadnych ksiązek na ten temat a w necie jest bardzo ogólnikowo napisane.

    Dąbrowski, Andrzej. Systemy i sieci SDH
    Kartalopoulos, Stamatios V. Understanding SONET/SDH and ATM

    dostępne w bibliotece PW, dr Kula ma kilka pozycji, powinny być dostępne w
    bibliotece instytutu telekom. PW - jeżeli masz znajomego studenta EiTI.

    trochę można znaleźć

    wwwzpt.tele.pw.edu.pl/~bogdan/wyklad7a.pdf
    wwwzpt.tele.pw.edu.pl/~bogdan/wyklad7b.pdf (ciekawe slajdy o polskich sdh)
    http://mops.uci.agh.edu.pl/~sskrzyni

    Co do PDH, to pamiętam tylko pozycję:

    Majewski W., Teletransmisyjne systemy cyfrowe. Warszawa, Wydaw. Komunik. i
    Łączn., 1976

    właśnie się wybieram do biblioteki bo w piątek kolos u dr Kuli ;)

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
    labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer

  • 3. Data: 2003-12-02 15:49:40
    Od: Ivan Aen Saevherne <k...@i...ustronie.pw.edu.pl>

    Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl> napisał(a):
    > właśnie się wybieram do biblioteki bo w piątek kolos u dr Kuli ;)

    czyli jestes na bierzaco i mozesz pomoc ;)

    --
    Ivan Aen Saevherne

  • 4. Data: 2003-12-02 20:44:12
    Od: "Domino, Otwock" <s...@2...pl>

    ..:: OWEN ::.. wrote in message
    > Materiały do sieci SDH i PDH są ogólnie bardzo trudno dostępne. Sam mam
    > problemy ze znalezieniem czegokolwiek na ich temat. Ksiegarnia nie posiada
    > żadnych ksiązek na ten temat a w necie jest bardzo ogólnikowo napisane.

    Dziendobry. Systematycznie trafiam na grupy ktore trafiaja w moje zainteresowania :P
    Polecam "Vademecum teleinformatyka", bardzo przyjemna ksiega.
    Wydawca IDG Poland SA.

    --
    Pozdrawiam, Dominik.
    s...@i...pl GG: 4191255