  • 1. Data: 2003-02-05 07:19:25
    Temat: Sieć w Piasecznie k. Warszawy
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    Ktoś ma jakieś dobre albo złe doświadczenia? Podobno oprócz TP SA sa co
    najmniej jeszcze 2 firmy (nie pamiętam teraz nazw).

    R.
    --
    Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
    Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!

  • 2. Data: 2003-02-05 08:36:55
    Temat: Re: Sieć w Piasecznie k. Warszawy
    Od: Mariusz Krukowski <h...@i...pl>

    Rafal Maszkowski wrote:
    > Ktoś ma jakieś dobre albo złe doświadczenia? Podobno oprócz TP SA sa co
    > najmniej jeszcze 2 firmy (nie pamiętam teraz nazw).

    A w którym miejscu Piaseczna?
    Część Piaseczna jest okablowana przez TPSA, a część przez Netię.
    W części od strony Warszawy można użyć łącza radiowego. Są też
    operatorzy osiedlowi.

  • 3. Data: 2003-02-05 11:19:28
    Od: "PolQba" <c...@c...barg.cy>

    > A w którym miejscu Piaseczna?
    > Część Piaseczna jest okablowana przez TPSA, a część przez Netię.
    > W części od strony Warszawy można użyć łącza radiowego. Są też
    > operatorzy osiedlowi.
    niestety z neita to jest tak ze jezeli glown linia nie lezy an twojej ulicy
    to cie niepodlacza... chcialem zamowic u nich kiedys linie ale linia biegnie
    az za 2 ulice obok :P no wiec to nieeemozliwe....

    --
    Qba
    )( )(

  • 4. Data: 2003-02-05 14:28:05
    Od: Mariusz Krukowski <h...@i...pl>

    PolQba wrote:

    > niestety z neita to jest tak ze jezeli glown linia nie lezy an twojej ulicy
    > to cie niepodlacza... chcialem zamowic u nich kiedys linie ale linia biegnie
    > az za 2 ulice obok :P no wiec to nieeemozliwe....

    Zgadza się. Pętla lokalna operatora (czyli kabel miedziany) musi się
    kończyć w Twoim mieszkaniu. I obecnie raczej nierealne jest przedłużenie
    toru miedzianego do innego operatora. Czyli jeśli masz linię
    telefoniczną do TPSA, to raczej już nie zestawisz po niej łącza do
    innego operatora. Analogicznie w przypadku Netii.
    Jeśli chodzi o operatorów osiedlowych, sam wiesz najlepiej czy oferowali
    swoje usługi w Twoim budynku. Wątpliwe by mogli przeciągnąć łącze tylko
    dla Ciebie (znaczy się, po rozsądnych kosztach).
    Jeśli masz widok na Warszawę, Twój budynek nie jest zbyt niski, jesteś
    zdeterminowany i masz zasoby finansowe, można też sprawdzić czy jesteś w
    zasięgu któregoś ISP z nadajnikiem radiowym.

  • 5. Data: 2003-02-08 08:44:36
    Od: "Halina" <h...@e...com.pl>

    Użytkownik Mariusz Krukowski

    > A w którym miejscu Piaseczna?
    > Część Piaseczna jest okablowana przez TPSA, a część przez Netię.
    > W części od strony Warszawy można użyć łącza radiowego. Są też
    > operatorzy osiedlowi.

    Też mnie to interesuje.
    Mieszkam na nowym osiedlu.(ul.Strusia) Ani telefonu ani tv.
    Co radzicie?

    Ewa

  • 6. Data: 2003-02-10 10:03:10
    Od: Mariusz Krukowski <h...@i...pl>

    Halina wrote:
    > Użytkownik Mariusz Krukowski

    > Też mnie to interesuje.
    > Mieszkam na nowym osiedlu.(ul.Strusia) Ani telefonu ani tv.
    > Co radzicie?

    Przecież jest osiedlowy ISP: Pulsnet. Doprowadzają do mieszkania kabel
    ethernet. W każdym mieszkaniu jest też kabel telefoniczny do Netii.
    Gdzie jak gdzie, ale na tym osiedlu infrastruktura telekomunikacyjna nie
    jest taka zła.

  • 7. Data: 2003-02-11 00:30:13
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    Mariusz Krukowski <h...@i...pl> wrote:
    MK> A w którym miejscu Piaseczna?

    Czajewicza, czyli z grubsza centrum.

    MK> Część Piaseczna jest okablowana przez TPSA, a część przez Netię.
    MK> W części od strony Warszawy można użyć łącza radiowego. Są też
    MK> operatorzy osiedlowi.

    Ta część akurat przez żadną z tych firm. TP SA planuje jednak coś dociągnąć
    lada miesiąc. Ale wolałbym uniknąć TP SA przynajmniej jeżeli chodzi o dostęp do
    Sieci.

    R.

  • 8. Data: 2003-02-11 17:32:43
    Od: Mariusz Krukowski <h...@i...pl>

    Rafal Maszkowski wrote:

> [...]
    > lada miesiąc. Ale wolałbym uniknąć TP SA przynajmniej jeżeli chodzi o dostęp do

    To podłączenie na użytek prywatny? Obawiam się, że w tej chwili nie masz
    wyboru.

  • 9. Data: 2003-02-14 13:00:02
    Od: "Michał 'Cefek' Nazarewicz" <c...@g...pl>

    Halina wrote:

    > Też mnie to interesuje.
    > Mieszkam na nowym osiedlu.(ul.Strusia) Ani telefonu ani tv.
    > Co radzicie?

    DZiwne, myślałem, że na Strusia to Netia jest... nie tylko widziałem:
    dzwonię z niej.