  • 41. Data: 2011-11-20 10:10:19
    Temat: Re: Sfilmowane chamy ;)
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Trzeba było tak od razu zacząć... przynajmniej bym się nie łudził że mam
    > do czynienia z inteligentnym człowiekiem.

    To jeszcze sie na nim nie poznales? To jeden z tych cwaniakow drogowych,
    dla ktorych takie zachowanie jest zwykla zaradnoscia, "jestem debesciak
    a wszyscy inni to cioty za kolkiem".
    Przez takich frustratow zyciowych jeszcze dlugo na naszych drogach
    kultiry nie bedzie.

  • 42. Data: 2011-11-20 10:38:17
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robson" napisał w wiadomości grup

    >To jeszcze sie na nim nie poznales?...

    Poziom, zarówno intelektualny jak i wiedzy, jaki reprezentuje na publicznych
    forach jest żenujący. Strach pomyśleć jak się zachowuje kiedy zostaje sam, w
    swoim Super Wozie. Może, biorąc pod uwagę nick'a, to nie w wozie się
    porusza, a na nim ? www.cavallino.com.pl :) to by tłumaczyło "prawa" jakie
    stosuje a pamiętające pewnie jeszcze epokę neolitu. Silniejszy wygrywa,
    słabszy ginie... skoro powstało jeszcze "zanim pojawiło się prawo pisane".

    Nie jestem człowiekiem który potrafi być złośliwy czy mściwy a to co
    napisałem proszę traktować z przymrużeniem oka. Pana Cavallino, jeśli
    uraziłem przepraszam, ale zrozum człowieku... źle robisz.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2011-11-20 10:48:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rysiek,

    Sunday, November 20, 2011, 10:38:17 AM, you wrote:

> [...]
    > forach jest żenujący. Strach pomyśleć jak się zachowuje kiedy zostaje sam, w
    > swoim Super Wozie. Może, biorąc pod uwagę nick'a, to nie w wozie się

    A skąd pomysł, że nasz cavallino ma cokolwiek z tym wspólnego?

    Odnoszę wrażenie, że wyciągasz zbyt daleko idące wnioski na temat
    człowieka. Poznaj go osobiście najpierw.

    Swoją drogą, przydałby się chyba jakiś ogólnodostępny zlot, żeby
    nasi młodsi koledzy się poznali osobiscie ze sobą i ze starszymi. Nic
    lepiej nie poprawia nastroju grupy.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2011-11-20 11:33:23
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    >A skąd pomysł, że nasz cavallino ma cokolwiek z tym wspólnego?

    Myślę, że z kontekstu mojego posta jasno wynika iż... to był żart.

    >Odnoszę wrażenie, że wyciągasz zbyt daleko idące wnioski na temat
    >człowieka. Poznaj go osobiście najpierw.

    Daleko idące ? słownictwo, przytyki i sposób podejścia zarówno do tematu jak
    i pozostałych ludzi w zupełności mi wystarczy by zobrazować sobie charakter
    tego człowieka. Dla swoich rówieśników może jest i dobrym kompanem ale
    dyskusja toczy się nie o smaku piwa czy "dupie Maryni" tylko o zasadach
    poruszania się po drogach a które to reguły Cavallino ma daleko w czterech
    literach.

    >Swoją drogą, przydałby się chyba jakiś ogólnodostępny zlot, żeby
    >nasi młodsi koledzy się poznali osobiscie ze sobą i ze starszymi. Nic
    >lepiej nie poprawia nastroju grupy.

    Nastrój grupy powiadasz ? poczytaj sobie posty Cavallino i paru innych
    supermenów to zrozumiesz dlaczego tak się dzieje.
    Myślisz że osobnicy którzy offline, mając czas na spokojnie przemyślenie
    tego co piszą, korektę, mimo to nie potrafią prowadzić rzeczowej dyskusji,
    na żywo będą zjadliwsi ?. Bardzo w to powątpiewam.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2011-11-20 12:00:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 10:24:32 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Ciekaw jestem kiedy (i czy w ogóle kiedyś) doczekamy się w Polsce
    > takiej kultury na drodze jaką obserwuje się w USA lub Europie Zach.

    Takiej jak w USA to wtedy jak juz bedzie mozna bron palna swobodnie kupic
    :-)

    A poza tym to nasza kultura wcale nie jest taka zla.

    J.

  • 46. Data: 2011-11-20 12:27:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Nov 2011 00:27:08 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Nie. Mówię o jechaniu PRAWYM pasem,

    I USA ma byc tu wzorem ?

    > mówię o włączaniu się na zamek gdy pas się kończy,

    A to jeszcze bedzie musialo ladnych pare lat minac .. chyba ze wreszcie
    rzad podejmie zdecydowane dzialania :-)

    Czasem jednak potrafimy ... a amerykancy potrafia ?

    http://germany.usembassy.gov/acs/driving_in_germany/
    Driving in Germany can be both an exhilarating and frustrating experience.
    In a country renowned for its high performance cars, high speed Autobahns,
    and frustrated drivers, Germany hosts more traffic volume than any nation
    in Europe and, as a result, suffers the Continent's highest injury-accident
    rate. Many German traffic regulations differ a great deal from those
    observed in the United States. It is essential for safety sake to know this
    rules and to be familiar with the international road signs. Some of the
    most important regulations and driving tips are discussed below. You can
    also see more extensive information about German traffic regulations and
    traffic signs.

    Autobahn Driving
    Before pulling into the left lane to pass, check the rear view mirror very
    carefully as far back as you can see.

    To w USA nie ma takiego zwyczaju ?

    Cars traveling at 160-180 km per hour approach suddenly, so when passing,
    do so quickly and then quickly return to the right lane. Some impatient
    drivers flash their headlights, use their blinker, and tailgate to pressure
    slower cars ahead into moving out of the way. These practices have been
    outlawed recently, and it is best to ignore this behavior if it is directed
    at you. (Within the city a driver may flash his lights at you as a signal
    that you may turn into the street or turn left across his lane of traffic,
    but do so with caution.)

    > mówię o niewyprzedzaniu na 3

    To jak beda autostrady ... albo paliwo po 10 zl :-)

    > mówię o ruszaniu jednoczesnym ze świateł,

    Hm, jakis filmik moze ? i ewentualnie drugi - o karambolu na skrzyzowaniu ?

    > puszczaniu pieszych na pasach

    A to oby jescze dlugo nie - to po prostu ma maly sens.

    > nie nadużywaniu klaksona itp itd.

    A gdzie je slyszysz ? W USA ?

    J.

  • 47. Data: 2011-11-20 13:44:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Nov 2011 11:33:23 +0100, Rysiek G. napisał(a):
> [...]
    > poruszania się po drogach a które to reguły Cavallino ma daleko w czterech

    Bo to zle zasady sa, moze nie calkiem zle ... ale jakies takie niezyciowe
    :-)

    J,

  • 48. Data: 2011-11-20 13:47:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rysiek,

    Sunday, November 20, 2011, 11:33:23 AM, you wrote:

    > Myślę, że z kontekstu mojego posta jasno wynika iż... to był żart.

    Raczej złosliwość.

> [...]
    > poruszania się po drogach a które to reguły Cavallino ma daleko w czterech

    Mam wrażenie, że to Ty masz pewne zasady w czterech literach a swoje
    niezrozumienie ukrywasz za totalną krytyką Cavallino. Zrównałeś sposób
    przedstawienia argumentów z argumentami i je odrzuciłeś.

> [...]
    > tego co piszą, korektę, mimo to nie potrafią prowadzić rzeczowej dyskusji,
    > na żywo będą zjadliwsi ?. Bardzo w to powątpiewam.

    Mam Cavallino w KF od dość dawna. Ze względu na niestrawność jego
    postów. Natomiast w niczym nie zmienia to faktu, że... ma rację. Tylko
    nie potrafi jej przedstawić w sposób akceptowalny dla otoczenia.

    W niczym nie zmienia to faktu, że poznany osobiście jest naprawdę dość
    fajnym człowiekiem.

    Natomiast Ty - nie mam pojęcia ani kim jesteś ani jaki jesteś. Nie
    podoba mi się to, że nie odróżniasz argumentów od argumentacji i
    zachowujesz się jak przewrażliwiona panienka. Spróbuj obrać argumenty
    Cavallino z nieprzyjemnej otoczki, rozejrzyj się po drogach i może się
    okazać, że tak naprawdę, to się z nim zgadzasz a nie odpowiada Ci
    jedynie sposób argumentacji.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 49. Data: 2011-11-20 17:21:52
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    >Mam wrażenie,...

    Pozwolę sobie na tak drastyczne cięcie gdyż dalsza dysputa nie ma sensu.
    Ja też miałem wrażenie... że to grupa traktująca o samochodach. No i... po
    wrażeniu.
    Miałem wrażenie że można dyskutować a nie zbierać bluzgi... jakże się
    myliłem.
    Pan "Cavallino"... przykro mi ale nie mam w zwyczaju dyskutować z chamami a
    tym bardziej przepuszczać jego teksty przez translator by zrozumieć co też
    chciał wybełkotać. "Obierać argumenty" ? niby które ? i z czego ?.

    Proszę nie ripostować bo nie ma takiej potrzeby. Nie zamierzam tu już więcej
    zaglądać.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2011-11-20 17:25:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rysiek,

    Sunday, November 20, 2011, 5:21:52 PM, you wrote:

    [...]

    > Proszę nie ripostować bo nie ma takiej potrzeby. Nie zamierzam tu już więcej
    > zaglądać.

    Buźka, pa, nie wracaj.

    PS. W czym jesteś lepszy od Cavallino, pisząc o innych "chamy"?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl