  • 31. Data: 2011-11-19 00:34:49
    Temat: Re: Sfilmowane chamy ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-18 17:21, Pszemol pisze:

    > Sam jesteś pojeb skoro takie rewanże uważasz za normalne.

    Ale jakie rewanże ? Nie wykonałem absolutnie żadnego manewru. TO
    tak jakbyś przyjebał się do AP, kiedy jechałem za nim, przy ca
    100 km/h zapalił mi światła cofania ... A przecież nie zaczął cofać.

    Z najbrutalniejszych zemst jakich się dopuszczam (a mimo
    wszystko jestem człowiekiem kurewsko mściwym) to spuszczam cały
    zbiornik spryskiwacza za się ... Nie hamuję, nie spycham, nie
    wyrzucam jogurtów i petów przez okno ... Po prostu jadę dalej ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 32. Data: 2011-11-19 07:27:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> wrote in message

    > Mówisz o uprzejmych kierowcach wpychających się na 3 a czasem i 4
    > wszędzie gdzie się da, a w szczególności na zakorkowane zjazdy, czy
    > może o uczestnikach porannych korków bijących rekordy w jeździe na
    > zderzaku, czy może w końcu o tabunie frustratów zamieniających się w
    > killerów za kierownicą, znanych jako "ofiary choroby" pt. road rage ?

    Nie. Mówię o jechaniu PRAWYM pasem, mówię o włączaniu
    się na zamek gdy pas się kończy, mówię o niewyprzedzaniu
    na 3, mówię o ruszaniu jednoczesnym ze świateł, puszczaniu
    pieszych na pasach, nie nadużywaniu klaksona itp itd.

  • 33. Data: 2011-11-19 10:37:51
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup

    >Z dedykacją dla tych, co to twierdzą, że trza jechać 50 w zabudowanym ...
    >coś czuję, że w aucie z Wro jechał taki sobie krzyś ...

    Rozumiem że te "sfilmowane chamy" to o TRZECH samochodach ? bo każdy pospołu
    równo daje ciała. Wszyscy jak jeden mąż łamią przepisy a Ty starasz się to
    rozgraniczać na tych bardziej i mniej łamiących ? czy może na ważniejsze i
    mniej ważne przewinienia ?. A ten tekst "jazda z prędkością ok. 45/50km/h" ?
    to do czego ma niby być ? gdzie tu widzisz błędy ?. W takim terenie jeździ
    się DO 50km/h (a jak widać, miejscami i DO 40km/h). By kogoś uczyć (a myślę
    że w takim celu zamieściłeś ten filmik) trzeba posiadać COŚ, czego Ty po
    prostu nie masz... co zresztą prezentujesz pod koniec materiału.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2011-11-19 10:53:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rysiek G." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości grup

    > Rozumiem że te "sfilmowane chamy" to o TRZECH samochodach ? bo każdy
    > pospołu równo daje ciała. Wszyscy jak jeden mąż łamią przepisy

    Nie nudź kapeluszu, nie chodzi o przepisy, tylko o drogowe chamstwo.

  • 35. Data: 2011-11-19 11:26:34
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Nie nudź kapeluszu, nie chodzi o przepisy, tylko o drogowe chamstwo.

    A czymże jest to "drogowe chamstwo" jak nie łamaniem przepisów ? robieniem
    sobie z drogi areny dla swoich popisów ?. Gdyby owi "zawodnicy" poruszali
    się po zamkniętym torze można by to rozpatrywać w kategoriach fair/no fair,
    ale to obiekt publiczny a takie zachowania mogą skutkować kalectwem czy
    nawet śmiercią osób postronnych. Jak się zastanowisz to dojdziesz do wniosku
    że cała trójka chciała coś komuś pokazać... tylko niby co ? swoją głupotę ?
    brak poszanowania przepisów ? zero tolerancji ? zero inteligencji ?... Każdy
    z nich przejawia typowe zachowania naszych kierujących (bo kierowcą to żaden
    z nich nie jest) - JA, JA, JA,... tylko JA się liczę na drodze, tylko JA mam
    rację i tylko JA mam pierwszeństwo. Tak jak pisałem... gdyby chociaż
    nagrywający materiał zachowywał się jak należy, i to zarówno na drodze jak i
    wytykając błędy, można by to uznać (z dużą dozą tolerancji) za materiał
    szkoleniowy. A tak... "przyganiał kocioł garnkowi...".

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2011-11-19 16:21:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...

    > A czymże jest to "drogowe chamstwo" jak nie łamaniem przepisów ?

    No właśnie jest czymś zupełnie innym, naruszeniem drogowej kultury,
    obyczajów czy innych powszechnie obowiązujących reguł.

    Różnica mniej więcej taka, jak między takim ogólnym chamstwem, a naruszaniem
    prawa.

    > Gdyby owi "zawodnicy" poruszali się po zamkniętym torze można by to
    > rozpatrywać w kategoriach fair/no fair,

    Wypad ze swoimi durnymi problemami na jakieś forum dla melepetów.
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 37. Data: 2011-11-19 16:35:12
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Thu, 17 Nov 2011 20:55:57 +0100, *"Rafał \"SP\" Gil"* napisał(a):

    > Kolejna baba mnie rzuciła w pizdu, płacą mi mało, zapierdalam
    > jak głupi, ogrzewanie mi nie działa ;), przebiłem oponę ... a z
    > dnia na dzień coraz mniej mi się zdarza "rewanżować" na drodze
    > ... to nie to.

    Ale Ty masz jeszcze pms jako wentyl bezpieczeństwa ;))

    Sebastian S.

  • 38. Data: 2011-11-19 19:17:44
    Od: "Rysiek G." <v...@p...onet.pl>

    .pl...

    >No właśnie jest czymś zupełnie innym, naruszeniem drogowej kultury,
    >obyczajów czy innych powszechnie obowiązujących reguł.

    "Powszechnie obowiązujących reguł" ? czy my aby w dalszym ciągu rozmawiamy o
    poruszaniu się po drogach publicznych ? czy może o zabawie w piaskownicy ?.
    Powszechnie obowiązujące reguły reguluje stosowne prawo, a nie jakieś widzi
    mi się. To przez takich jak Ty nigdy nie będzie normalności na naszych
    drogach bo dla Ciebie normalność to jakieś fantasmagorie wymyślone przy
    okazji dłubania w nosie.

    >Różnica mniej więcej taka, jak między takim ogólnym chamstwem, a
    >naruszaniem prawa.

    Gdzie na tym materiale widzisz "ogólne chamstwo" nie poparte łamaniem prawa
    ?

    >Wypad ze swoimi durnymi problemami na jakieś forum dla melepetów.
    >KAPELUSZ PLONK WARNING

    Trzeba było tak od razu zacząć... przynajmniej bym się nie łudził że mam do
    czynienia z inteligentnym człowiekiem.

  • 39. Data: 2011-11-19 19:32:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > o poruszaniu się po drogach publicznych ? czy może o zabawie w piaskownicy
    > ?. Powszechnie obowiązujące reguły reguluje stosowne prawo

    To pisane?
    Nie rozśmieszaj mnie, ludzie sobie radzili na drogach zanim pojawiło się
    prawo pisane, radzą sobie i dziś pomimo steku kretynizmów w nim zawartych i
    radzić sobie będą jeszcze długo.
    Tak więc to o czym mowa jest dużo starsze niż pisane prawo o ruchu drogowym,
    dużo bardziej uniwersalne i przystające do realiów.

    A to że niektóre buraki go nie czują to inna sprawa.

    >To przez takich jak Ty nigdy nie będzie normalności na naszych drogach bo
    >dla Ciebie normalność to jakieś fantasmagorie wymyślone przy okazji
    >dłubania w nosie.

    To co Ty nazywasz normalnością, nie ma nic z nią wspólnego.
    To może jest normalność dla debila bez własnego mózgu, który bez stosownego
    rozkazu z domu nie wyjdzie, bo sam nie wymyśli jak to zrobić.

    > Gdzie na tym materiale widzisz "ogólne chamstwo" nie poparte łamaniem
    > prawa ?

    Nie zrozumiałeś tekstu na który odpowiadasz/

    > Trzeba było tak od razu zacząć... przynajmniej bym się nie łudził że mam
    > do czynienia z inteligentnym człowiekiem.

    Masz, o ile nie patrzysz w lustro, bo tam możesz znaleźć wyłącznie
    skretyniałego kapelusza.

  • 40. Data: 2011-11-19 20:49:46
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    > A ty możesz ?

    Gdybym znał jasną odpowiedź, to bym nie pytał Ciebie.
    Odpowiesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.