  • Data: 2009-08-03 19:09:52
    Temat: Re: Sezon ogorkowy
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Drutek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h57aic$i2h$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Ja ci wierze :).
    > Miałes farta do tej pory, moze jak Sir Piernik, dojeździsz do szacownego
    > wieku bez gleby/szlifu/dzwona. Ja Ci tego zycze:)

    Pewnie tak było. Jednak fartu/fartowi :-) trzeba pomóc. Fart to podstawa,
    ale jeździź trzeba zawsze tak, żeby się nie wyjebać, nie wjebać w jakiś
    karambol itd. Dotyczy to motorów i samochodó jak również furmanek:-)

    > Mój problem, jak widze, bierze sie ze jezdze w miare regularnie na 4
    > moto..., w tym jednym HD :)

    To nie to. Po prostu jeździsz być może ostrzej niż potrafisz technicznie
    oraz nie przewidujesz sytuacji.

    > Musze powiedziec ze paciaki ze swojej winy zrobiłem dwa, jeden tydzień
    > temu a drugi 25 lat temu. No gleb parkingowych nie licze :)
    > Drutek

    To w sumie niewiele. Gleba prakingowa, czyli przewrócenie motocykla w wyniku
    nieumiejętnego postawienia, na gównianym gruncie itd się nie liczy. :-)

    --
    Grzybol