  • Data: 2009-12-14 16:01:43
    Temat: Re: Sezon motocyklowy sie kończy?
    Od: duddits <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    The_EaGle pisze:
    > To daje czy nie? ;)

    No podobnie jak AZ odpuściłem ze względu na tę sól. Akurat wczoraj po
    powrocie z miasta nieco odkurzyłem motóra i tak jakoś szkoda mi było od
    razu następnego dnia go usyfić.

    [..]
    > Ja juz sobe upgradowałem rękawice bo wersja letnia odpada przy +10 a
    > zimowa przy +3, teraz jest -3 wiec obawiam się że chyba będzie
    > nieznośnie zimno... Nie, nie mam podgrzewanych manetek...
    >
    > Może jakieś rękawice które nie wymiękają masz na myśli?

    Ja mam Dainese Sprog-S. Wczoraj było u mnie -2 i dało radę.

    Na większe mrozy to już chyba tylko podgrzewane manetki, albo rękawice
    na baterie :) Tylko, że to droga impreza, ale plus taki, że można nie
    tylko na moto używać:

    http://adventuretravel.about.com/b/2009/11/30/heated
    -gloves-review-zanier-heat-gx-gloves.htm

    --
    duddits