    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sezon motocyklowy rozpoczęty
    Date: Mon, 22 Mar 2010 17:10:46 +0100

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > No przecież właśnie o tym piszę.

    Nie, nie - pisałeś, że większość tak postrzega.

    > To jakie jest Twoje, że większość ludzi piszących o debilach na dwóch
    > kółkach ma rację?

    Myślałem, że wcześniejsze wyjaśnienie było wystarczająco czytelne,
    niemniej powtórzę: nieprawdą jest, że większość ludzi tak to postrzega.
    Najwyżej najlepiej słychać tych gardłujących, choć to w sumie jakości
    nie tworzy.

    > Przed i za sobą zobaczę tylko kilku-kilkunastu. Całej rzeszy jadących
    > z tą samą prędkością nie zobaczę - no bo i jak?

    To już Twój problem - jak tam codziennie widuję pewnie tysiące
    normalnych kierowców i tylko niewielki odsetek zachowań debilnych.
    Część jest przede mną, część za mną, cześć po mojej lewej stronie,
    część po prawej, część jedzie, cześć stoi, część wyprzedza itd.
    Nie jeździłeś nigdy samochodem?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.