  • 1. Data: 2010-02-17 16:19:56
    Temat: [Trójmiasto] Serwis przed sezonem, kogo można polecić, a gdzie nie jechać?
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Witam

    Zbliża się sezon (chociaż tego nie widać), ale nie będe tu pisał o śniegu.
    Chciałbym usłyszeć Wasze opinie na temat trójmiejskich serwisów, jestem z
    Gdyni, więc najlepiej w Gdyni ale do Gdańska też się dokulam.
    Wcześniej korzystałem z usług znajomego, ale niestety, rodzina, inna praca i
    wyprowadził sie ......
    Więc trzeba znaleść nowe miejsce.

    Dzięki za wszelkie opinie i te na plus i te na minus.

    --
    Pozdr
    "rzep"

  • 2. Data: 2010-02-17 19:53:11
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Rzep pisze:
> [...]
    > wyprowadził sie ......
    > Więc trzeba znaleść nowe miejsce.
    >
    > Dzięki za wszelkie opinie i te na plus i te na minus.

    http://www.olsenmotocykle.pl/

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 3. Data: 2010-02-17 22:00:37
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Rzep pisze:
> [...]
    > Gdyni, więc najlepiej w Gdyni ale do Gdańska też się dokulam.
    > Wcześniej korzystałem z usług znajomego, ale niestety, rodzina, inna praca i

    Serwis z fakturami czy mechanik z garażem?

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 4. Data: 2010-02-18 06:37:31
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Rzep" napisał:
    > Więc trzeba znaleść nowe miejsce.

    Jezeli szukasz Serwisu to nie wiem, tzn. wiem ale nie mam
    wlasnej opinii na ich temat bo nie korzystam;)
    Ale gdybys chciał namiar na mechanika w Gdyni, bardzo doswiadczonego
    (majacego zreszta wieloletnie doswiadczenie z pracy w serwisie),
    pracujacego w garazu wyposazonym po zeby we wszystko co serwis
    powinien miec to pisz na priva to dam Ci telefon.
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 5. Data: 2010-02-18 07:20:04
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 17 Feb 2010 17:19:56 +0100) ktos podajacy sie za Rzep
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > wyprowadził sie ......
    > Więc trzeba znaleść nowe miejsce.
    >
    > Dzięki za wszelkie opinie i te na plus i te na minus.

    Ja jak zwykle polece Tomka z serwisu Master-Tom w Gdansku Wrzeszczu.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 6. Data: 2010-02-18 09:03:55
    Od: sted <g...@l...info>

    hej

    a może ktoś ma jakieś doświadczenia z warszawskim http://www.crank.pl/
    ?
    wyczytałem, że teraz oferują jakieś promocje i się zastanawiam czy nie
    spróbować.

    --
    pozdr
    sted

  • 7. Data: 2010-02-18 16:37:28
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Vir" napisał w wiadomości :

    > Serwis z fakturami czy mechanik z garażem?

    Chodzi o profesjonalne podejście (o ile takie w Polsce da radę), bez różnicy
    czy garaż czy serwis "za szkłem".

    ---
    Pozdr
    "rzep"

  • 8. Data: 2010-02-18 18:07:46
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Rzep pisze:

    > Chodzi o profesjonalne podejście (o ile takie w Polsce da radę), bez różnicy
    > czy garaż czy serwis "za szkłem".

    zadzwoń: Maciek 601846192, dostałem zgodę na podanie numeru

  • 9. Data: 2010-03-01 13:59:55
    Od: No email <m...@m...pl>

    > Ja jak zwykle polece Tomka z serwisu Master-Tom w Gdansku Wrzeszczu.

    Odradzam , strasznie sfochowany (2 razy sprawdzone) i nawet w gardłowej
    sytuacji nie wykazał chęci pomocy rzucając głupi tekst ze nie ma czasu ,
    co akurat mogę zrozumiec, ale było to powiedziane w taki sposób ze
    brzmialo jak spier$%^$%^.