  • 11. Data: 2010-02-11 11:55:23
    Temat: Re: Service manual Transalp 650 - 2003
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "No email" <m...@m...pl> wrote in message
    news:hl0bnl$poi$1@inews.gazeta.pl...

    > ja znalazłem oprócz haynes'a jeszcze "Honda_Common_Service_Manual.pdf "
    > jest to "instrukcja" jak postępować np. wymieniając łożysko itp ale nie
    > jest ona przypisana do konkretnego modelu.

    Tak, ale to common service manual to pierwsza połowa książki, a druga to
    exploded views wszystkiego co jest w motocyklu. Ja miałem takiego pedeefa
    gdzieś. Mogę poszukać w domowym komputerze jeśli potrzeba. Te exploded views
    to się przydają np do zamawiania częsci w serwisie przez telefon, bo one są
    takie same jak w ich komputerach, w każdym razie te części które ja
    zamawiałem to się zgadzały co do nazwy i numeru. Natomiast opis czynności
    serwisowych w haynesie jest dokładniejszy.

    Haynesa w pedeefie tez mam, mogę podesłać, tylko to z 50 mega jest.

    pozdr

    greg

  • 12. Data: 2010-02-11 17:40:36
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    greg wrote:.
> [...]
    > dokładniejszy.
    > Haynesa w pedeefie tez mam, mogę podesłać, tylko to z 50 mega jest.

    No to u Yamahy jest lepiej. W porownaniu do firmowej instrukcji Haynes jest
    ubozszy.
    Yamahowa opisuje co gdzie i wszystko po koleji, Haynes bardziej jak.

    pozdro
    Tmek