  • Data: 2017-03-17 16:36:42
    Temat: Re: Seicento vs A8 ciąg dalszy
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-16 o 13:31, r...@k...pl pisze:
    > "Przy okazji warto wspomnieć, iż Polacy wcale nie muszą czuć kompleksów w
    > związku z pozycją w G20. Nie jest wcale tak, że na szczycie tej organizacji
    > Polska nigdy nie była reprezentowana. Dzięki członkostwu w Unii Europejskiej,
    > tę reprezentację Polacy mają od 2004 roku.
    >
    > Nie jest też prawdą twierdzenie, iż pierwszy raz na szczycie G20 pojawi się
    > Polak. Już od kilku lat uczestniczy w nich przewodniczący Rady Europejskiej
    > Donald Tusk. W przeciwieństwie do przedstawiciela PiS, Polak stojący na czele
    > najważniejszej unijnej instytucji jak zwykle zasiądzie przy głównym stole
> [...]

    Przypomniał mi się odcinek serialu Układ krążenia (z Edwardem
    Lubaszenką). W jednym z odcinków mowa jest o pewnym panu, który "pracuje
    w Ministerstwie Zdrowia". Wszyscy do jego rodziny mieszkającej w
    niewielkiej mieścinie chodzą, żeby ten coś przepchnął w ich sprawie w
    związku z leczeniem. No skoro pracuje w MZ... Na końcu się okazuje, że
    owszem, pracuje - jako szatniarz.
    No więc my mamy Tuska na eksponowanym stanowisku. Ale jest tam, bo jest
    wygodny dla Niemców. A tak naprawdę to ustala kalendarz spotkań, co w
    innym towarzystwie z reguły załatwia sekretarka. Jak działa - widać.
    Szczuje wciąż na Polskę, a tam gdzie mógłby coś zrobić to go nie ma
    (choćby ostatnie zamieszki w Holandii - ktoś słyszał o jego próbach
    łagodzenia sytuacji?).
    T.