  • 1. Data: 2014-12-27 21:36:35
    Temat: Seicento - jak zdjąc tapicerkę?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Może to śmieszne, ale ... nie mogę zdjąc korby szyby z prawych drzwi w
    Seicento. To niezbędne żeby wyszarpać tapicerkę i dobrać się dopopsutego
    zamka. Ciągnę za ta klamkę i nie chce zejść, za to korba za chwile
    pęknie. No i teraz pytanie: dobrze robię że ciągnę? Może tą korbe
    zdejmuje się jakoś inaczej? Nie mam gdzie wsadzić dzwgni bo uszkodzę
    "tapicerkę". Jest jakiś patent? Znajomy robil to suszarką, ale mam
    wrażenie ze to placebo.

  • 2. Data: 2014-12-27 21:41:26
    Temat: Re: Seicento - jak zdjąc tapicerkę?
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 27 grudnia 2014 21:36:42 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
> [...]
    > zdejmuje się jakoś inaczej? Nie mam gdzie wsadzić dzwgni bo uszkodzę
    > "tapicerkę". Jest jakiś patent? Znajomy robil to suszarką, ale mam

    Czy Ty czasami kiedyś do mnie się nie przypierdalałeś?

  • 3. Data: 2014-12-27 21:46:54
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > jakiś patent? Znajomy robil to suszarką, ale mam wrażenie ze to placebo.

    Zobacz czy nie ma drucianej zawleczki miedzy tapicerka a korba. Docisniej
    tapcerke do drzwi.

  • 4. Data: 2014-12-27 21:47:05
    Od: Dawid <x...@n...pl>

> [...]
    > zdejmuje się jakoś inaczej? Nie mam gdzie wsadzić dzwgni bo uszkodzę
    > "tapicerkę". Jest jakiś patent? Znajomy robil to suszarką, ale mam

    już z tych obrazków widać, że jest przykręcona
    https://www.google.pl/search?q=demonta%C5%BC+korbki+
    szyby+seicento&biw=1344&bih=722&tbm=isch&tbo=u&sourc
    e=univ&sa=X&ei=DRqfVNrdHYq3UZCzgrAL&ved=0CCgQsAQ

    ciekawe jak znajomy odkręca śruby suszarką?

  • 5. Data: 2014-12-27 21:48:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-12-27 21:41, k...@g...com wrote:
    > Czy Ty czasami kiedyś do mnie się nie przypierdalałeś?

    Czy możesz rozwinąc tą myśl w języku polskim i przypomnieć mi o co chodzi?

  • 6. Data: 2014-12-27 21:49:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-12-27 21:47, Dawid wrote:
    > ciekawe jak znajomy odkręca śruby suszarką?

    W *innym* samochodzie.

  • 7. Data: 2014-12-27 21:50:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-12-27 21:47, Dawid wrote:
    > już z tych obrazków widać, że jest przykręcona

    Dziekuje, to chyba wszystko wyjaśnia. Do tej pory te co miałem w innych
    złomach były na wcisk :)

  • 8. Data: 2014-12-27 21:59:52
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-12-27 o 21:47, Dawid pisze:

> [...]
    szyby+seicento&biw=1344&bih=722&tbm=isch&tbo=u&sourc
    e=univ&sa=X&ei=DRqfVNrdHYq3UZCzgrAL&ved=0CCgQsAQ

    > ciekawe jak znajomy odkręca śruby suszarką?

    lub tak
    http://mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-auta/karoseri
    a-i-nadwozie/273109,Fiat-Seicento-wymiana-bebenka-wk
    ladki-zamka-Poradnik.html

  • 9. Data: 2014-12-29 23:43:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

[...]

    ---
    http://web.archive.org/web/20050120142358/http://www
    .centomania.pl/artykuly/index.php3?artykul=szyby_zam
    ek&aid=34&temat=manuale