  • Data: 2004-08-29 11:07:14
    Temat: Re: Search Bar
    Od: kya <k...@m...here.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 29 Aug 2004 12:50:44 +0200, Krysztof wrote:
    > Jak usunac "Search Bar" z komputera i inne niechciane strony(porno) ktore
    > same sie zainstalowaly.

    Twój problem z komputerem nie jest problemem polskiego Internetu.
    Idź na pl.internet.pomoc.

    Jednak zanim tam napiszesz, przeczytaj opis pl.internet.polip
    i FAQ pl.internet.pomoc. Znajdziesz je na <http://www.killfile.pl/>.

    FUT (czyli Wyślij Odpowiedź Na) pl.internet.pomoc
    --
    ////))) Weź i mnie jeszcze z rana uracz jeszcze jedną światłą :
    //|-O-O ) maksymą, bo humor mam taki akurat konfrontacyjny. :