  • Data: 2017-04-13 10:08:18
    Temat: Re: Ścieżki na starych pcb...
    Od: bobofrut <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 11 April 2017 08:51:49 UTC+1, Marek wrote:
    > Z czego wynikało, że kształty ścieżek na pcb z lat 80 u.w. i
    > wcześniejszych były takie "wężykowe" z dużymi łukami i częstą zmianą
    > szerokości w stylu łezki? Skoro to rysowano ręcznie to nie szybciej i
    > taniej byłoby prowadzić ścieżki proste o prostokątnym przekroju i
    > "pod linijkę" jak się robi teraz?
    >
    > --
    > Marek

    Z własnego doświadczenia mogę tyle powiedzieć, że gdy wytrawiam prototypową płytkę w
    warunkach domowych przy użyciu transferu z papieru, to ścieżki "od linijki" potrafią
    się zerwać, odkleić podczas próby odklejania papieru od płytki, ścieżki "łukowate"
    lepiej przylegają do płytki, nie zostają na papierze.