  • Data: 2017-07-14 14:45:00
    Temat: Re: Ściąga na prawo
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj miumiu, 12 lip 2017 w news:ok5137$nsv$1@node2.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Podnies lewarkiem tą stronę w którą skręca i zobacz czy się koła
    > obracają swobodnie czy z oporem. Jesli swobodnie to raczej wina
    > zbieznosci.
    >

    > Pzdr

    To nie moje auto, ale dzisiaj miałem okazję to zrobić. Prawe przednie
    koło ledwo się obraca, lewe przednie obraca się lepiej i słychać tarcie.
    Sprawdziłem jeszcze lewy tył - chyba obraca się luźniej niż przednie(bo
    to nie napędowe jak rozumiem) ale też słychać jakieś obcieranie. Nie znam
    się na samochodach i nie wiem z jakim luzem powinny się koła swobodnie
    obracać. Ciekawi mnie czy gość przy zmianie opon mógł coś spierdzielić