  • 11. Data: 2012-07-15 11:26:12
    Temat: Re: Schubert c3 MAT
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-13 14:08, motong pisze:
    > Witam,
    > czy matowy Schubert c3 będzie się tak samo brudził i rysował jak tańsze

    mie tam mat estetycznie bardziej...lezal...
    a na macanego w sklepie tez lepsiejszy sie wydal
    ale skonczylo sie na C3 zgraficonej (aczkolwiek czarny mat nadal
    wystepuje) i moze ze 2-3 razy go przecieralem - tylko, ze ja esteta nie
    jestem ;)
    --
    sowa czyHa

  • 12. Data: 2012-07-15 11:28:42
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    > Szubert C3 ma chujowa wentylacje

    a co ma taka zajebista?
    tylko nie pisz o braikapach i jetach :P

    --
    sowa czyHa

  • 13. Data: 2012-07-15 12:08:39
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-15 11:28, sowa pisze:

    > a co ma taka zajebista?

    Nie wiem. sv55 mial duuuuuuzo lepsza.

    > tylko nie pisz o braikapach i jetach :P

    Dobra.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 14. Data: 2012-07-16 08:56:55
    Od: zefir <z...@s...pl>

    > A KHI nie ma w ofercie wentylatorkow do kaskow ?
    >
    > Szubert C3 ma chujowa wentylacje. albo inaczej, jest bardzo dobry na
    > chlodne pory roku.

    Masz odkryte te dziurki w środku, które można zasłonić takim kawałkiem
    wyściółki?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 15. Data: 2012-07-16 09:03:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-16 08:56, zefir pisze:

    > Masz odkryte te dziurki w środku, które można zasłonić takim kawałkiem
    > wyściółki?

    Mom. Czubek glowy sie dobrze wentyluje.

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2012-07-16 09:09:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-16, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Mom. Czubek glowy sie dobrze wentyluje.

    A co z reszta?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-07-16 09:12:05
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-16 09:09, AZ pisze:

    > A co z reszta?

    Reszta nalezy do Ciebie!

    pozdr
    newrom

  • 18. Data: 2012-07-16 11:02:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-15 12:08:39 +0200, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> said:

    > Nie wiem. sv55 mial duuuuuuzo lepsza.

    Ale to może dlatego, że szczękowe Airohy ogólnie ze szczelnością miały
    problem, wodę też wpuszczały do środka przez zamkniętą szybę...

    de Fresz

  • 19. Data: 2012-07-16 11:15:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-16 11:02, de Fresz pisze:

    > Ale to może dlatego, że szczękowe Airohy ogólnie ze szczelnością miały
    > problem, wodę też wpuszczały do środka przez zamkniętą szybę...

    Po bodaj 3 latach eksploatacji, codzinnie od dosc wczesnej wiosny do
    pozniej jesieni. Jak byl nowy to nic sie nie dziala, a pieprzone c3 nie
    maja jeszcze 2 lat :-/

    pozdr
    newrom

  • 20. Data: 2012-07-16 11:29:25
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-16 11:15:42 +0200, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> said:

    > Po bodaj 3 latach eksploatacji, codzinnie od dosc wczesnej wiosny do
    > pozniej jesieni. Jak byl nowy to nic sie nie dziala,

    A to farciarz byłeś, bo znajomemu trafił się taki od nowości, ze dwa
    razy wymieniał i w każdym to samo. Ale nie pomnę już modelu, na pewno
    Airoh.

    > a pieprzone c3 nie maja jeszcze 2 lat :-/

    Jak miałem C2, to myślałem, że wentylacje faktycznie jest cieńka, ale
    okazało się, że XR1000 (czyli kask uchodzący raczej za dobrze
    wentylowany) wcale nie ma tak o niebo lepszej - powiedziałbym, że jest
    wydajniejsza może o ze 30%.

    de Fresz