  • Data: 2018-05-28 00:09:56
    Temat: Re: Schemat instalacji elektrycznej Renault Wind
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-27 o 20:33, Uncle Pete pisze:
> [...]
    ind-Workshop-Manual.html

    > Są nawet na podglądzie.

    Mnie właściwie chodzi tylko o rozpiskę złącza w skrzynce elektrycznej
    pod maską, gdzie chcę DRL podłączyć. Ale jak mówicie, że to dobre źródło
    to może wydam te funty. Widziałem to już wcześniej, ale tak właśnie nie
    całkiem do mnie docierało czy w środku znajdę schematy. Dzięki