  • Data: 2014-01-19 00:20:19
    Temat: Re: Schemat
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Otaku Lelouch" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:79341065-5ac8-4af2-9c49-fc77edf94012@googlegrou
    ps.com...

    To prawda + i - jest ale tylko przy zasilaczu.
    No i wiem z tego schematu tyle, że mam podłączyć kabelki '-' z zasilacza do
    "com" z woltomierza i "+" z zasilacza do do wybranej wartości przy
    woltomierzu. A resztę jak ? Te wszystkie amperomierze i rezystory.

    Czy to jest zadanie ze szkoły/uczelni? Jaka klasa/rok studiów?

    Ogólnie to przyjęto taką umowę, że linie na schemacie to kabelki. Jak linia
    na schemacie się rozgałęzia lub łączy to znaczy, że kabelki się łączą lub
    rozgałęziają.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba