  • 1. Data: 2011-07-09 19:48:02
    Temat: Scenografa 13 Mazurskiej Nocy Kabaretowej
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    No co za debil wymyślił lustrzaną podłoge i siatke ledów za sceną.
    występujących prawie nie widać.

    Dodatkowe piętno dla naszych operatorów telewizji cyfrowej za zbyt niski
    bitrate, bo taka sieczka na ekranie powoduje drastyczne obniżenie jakości.

    Aha i w lewym kanale leci lekki brumik.

    To się wyżaliłem :-)

    FUT Warning.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2011-07-10 11:16:07
    Temat: Re: Scenografa 13 Mazurskiej Nocy Kabaretowej
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 09.07.2011 21:48, Verox pisze:
> [...]
    > bitrate, bo taka sieczka na ekranie powoduje drastyczne obniżenie jakości.

    nie wiem gdzie TY to glądałeś, ale nie było tak jak piszesz.
    nie zauważylem by mi to przeszkadzało w oglądaniu.
    cały program był żenujący, ale z innego powodu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 3. Data: 2011-07-11 08:09:22
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > bitrate, bo taka sieczka na ekranie powoduje drastyczne obniżenie jakości.

    Tomek, zajrzyj wiesz gdzie bo jubileuszowy gill sie szykuje, a czas goni:)

    Pozdro.

  • 4. Data: 2011-07-15 19:55:34
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > bitrate, bo taka sieczka na ekranie powoduje drastyczne obniżenie jakości.

    Własnie leci na tvp2. To nie tylko te oczojebne ledy, ale format "HD 288p25".
    Kreatywny realizator zrobił efekt filmowy 25p przez zdublowanie
    jednego półobrazu. Raster kosmicznej rozdzielczości 288 linii nakłada się
    na LED-y i jest dyskoteka.

    A.