    From: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Scenka rodzajowa z wrocůawskiego Motobazaru
    Date: Wed, 2 May 2012 21:16:08 +0200

    Dnia 02 - 05 - 2012 (środa) o godzinie 19:08, Sir Piernik napisał(a):

    > Bo (nie)tani szpan i tandetna lanserka to podwiezienie moto jedynie
    > slusznej marki na lawecie do najblizszej od zlotu wsi...
    > Lub gdy ktos wychodzac z 2oo usiluje sobie przypomniec kolejnosc biegow
    > w buzie (patrz komiks) :))

    Tylko, że akurat takie zachowania, to mnie zupełnie nie dziwią, ani nie
    ruszają - ktoś ma pieniądze i się nimi popisuje - rzecz stara jak świat.
    Już od czasów starożytnych w większości kultur tak było, że jak byłeś
    bogaty, to musiałeś to pokazywać, bo inaczej nikt by cię nie szanował ;-)

    > Dobieranie ciuchow wedlug gustu IMO w zadnym przypadku nie mozna nazwac
    > tanim szpanem ani lanserka.

    Owszem, ale pod jednym warunkiem - że każdy sobie dobiera ciuchy według
    _swego_ gustu. Jeżeli facetowi naprawdę podoba się dokładnie to samo, co
    jego żonie (bądź vice versa), to OK, niech im będzie, mnie nic do tego.
    Gorzej, kiedy jedna ze stron wywiera presję na drugą, żeby ubrać się tak
    samo (a taki właśnie przypadek opisałem zaczynając ten wątek). Dlatego,
    ilekroć widzę takie "klony" (męża z żoną, bądź też np. mamusię ubraną w
    taką samą sukienkę jak córka) to mam po prostu mieszane uczucia.

    > A jesli masz (jak pisales) zone i nie chwyciles sensu wypowiedzi Jacota
    > to jedynie nalezy Ci pozazdroscic!!

    No cóż, nie znam Jacota na tyle, żeby wiedzieć, kiedy żartuje, a kiedy pyta
    serio, więc po prostu wolałem nie doszukiwać się w Jego wypowiedzi żadnych
    ukrytych sensów. A żonę mam naprawdę. I naprawdę jest świetna (choć wybiera
    zupełnie inne ciuchy niż ja ;-)

    --
    Yorick
    LS 650