  • Data: 2014-08-05 19:58:30
    Temat: Re: Samsung w obudowie Overmaxa za cenę połowy Overmaxa ;)
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 53d92088$0$2230$6...@n...neostrada.pl

    > Zdecydowanie za mało.

    Jednak do wcześniejszych wersji Androida wystarcza. Tablet właśnie w
    takiej konfiguracji z Andkiem 2.2 pracuje bez zawieszeń i jakichś
    większych spowolnień.

    > Zależy do czego.

    No, w telefonie raczej nie robi sie obróbek video czy jakichś
    skomplikowanych obliczeń...

    > U mnie nie chodzi, gdy jest na zewnętrznej.

    mBank nie chodzi?

    > Nie zabiera to dodatkowego miejsca?
    > Widżety pracują?
    > Usług Google Play i launchery -- także?
    > Po restarcie aplikacje uruchamiają się samoczynnie?

    Nie wiem, być może i potrzebują wiekszej przestrzeni, ale jak na razie
    do zapełnienia karty mi sporo brakuje, a więc nie ma sie takim detalem
    jak troche większe zapotrzebiaanie na miejsce co przejmować.

    Nie, nigdy launcherów nie instalowałem w telefonie, ani na tablecie.