  • Data: 2012-01-06 13:00:02
    Temat: Re: Samsung jest po prostu slodki ;]
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-06 13:16, J.F. pisze:

    > Jesli wczesniej nikt nie robil przezroczystej pokrywki ...

    Pokazujesz mi przepisy a ja twierdzę że w dzisiejszych czasach (to
    bardzo ważne) te przepisy sa do d... bo prowadza tylko do nabijania kasy
    "cfaniaczkom" i prawnikom a hamują postęp.
    W dobie kapitalizmu łupanego bez internetu i tak masowego przepływu
    informacji może to miało jakiś sens.
    20 lat temu nie dało się już napisać 3 następujących po sobie akordów
    gitarowych które już gdzieś nie były wykorzystane.
    Normalnie strach projektować bo albo kara za plagiat albo trzeba zabulić
    za patent. To jest chore.
    Co innego robienie podróby kopii 1:1 szpiegostwo przemysłowe itd. ale
    procesowanie się o prostokąt z zaokrąglonymi rogami czy krzywiznę
    łuku... Idźmy tym tropem dalej:
    Podatek za wykorzystanie alfabetu, koloru, figur geometrycznych...
    Przecież ktoś już to wymyślił dlaczego mu nie zapłacić?
    Spadkobiercy nie istnieją? Co z tego? Zapłać narodowi który twórcę
    "wydał". Chcesz żyć w takich czasach?