  • 1. Data: 2012-05-04 03:43:02
    Temat: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Napierw zerżnął wygląd iPhone i iPada toćka w toćkę...
    Teraz zerżnęli Siri i nazwali S Voice. To już jakieś rzewne jaja są!
    http://www.redmondpie.com/s-voice-on-galaxy-s-iii-sq
    uarely-aimed-at-siri-on-iphone-4s-video/
    Nawet zerzneli wyglad ikony mikrofonu!!! Ale wiocha!
    Czy Samsung nic własnego naprawdę nie potrafi wymyślić?
    Tak jak Japończycy zawsze tylko zrzynali Szwajcarskie zegarki
    teraz Koreańczycy będą małpować od innych gadżety?

  • 2. Data: 2012-05-04 04:49:29
    Temat: Re: Samsung dalej zrzyna od Appla...
    Od: keylight <t...@g...com>

    W dniu piątek, 4 maja 2012 03:43:02 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

    > Tak jak Japończycy zawsze tylko zrzynali Szwajcarskie zegarki
    > teraz Koreańczycy będą małpować od innych gadżety?

    Nie obraź się proszę ale dotychczas miałem wrażenie, że nie używałeś jeszcze telefonu
    z androidem. Teraz jestem tego pewien , ikona mikrofonu nie różni się od tej z
    poprzednich modeli, znacznie starszych. Nie wiem kogo jest to pomysł ale w androidzie
    jest już dawno w takiej jak prezentujesz na zdjęciu formie.

  • 3. Data: 2012-05-04 07:29:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-05-2012 03:43, Pszemol pisze:
    > Napierw zerżnął wygląd iPhone i iPada toćka w toćkę...
    > Teraz zerżnęli Siri i nazwali S Voice. To już jakieś rzewne jaja są!
    > http://www.redmondpie.com/s-voice-on-galaxy-s-iii-sq
    uarely-aimed-at-siri-on-iphone-4s-video/

    Samsung ma swoje kółko przezabawnych fanbojów mniej wiecej na tym samym
    poziomie co Apple. Z tą różnicą, że ci pierwsi podniecają się w szkołach
    i na forach jakimiś quad core (na grzyba to komu?) drudzy natomiast
    wielbią markę za to, że nie dała im jakiejś podstawowej funkcji. Siri
    natomiast nie jest wynalazkiem i kodem od Apple - już zapomniałeś?

    --
    Pozdr.

  • 4. Data: 2012-05-04 07:51:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Tak jak Japończycy zawsze tylko zrzynali Szwajcarskie zegarki
    > teraz Koreańczycy będą małpować od innych gadżety?

    To jest nic. Te wredne koreance skopiowaly litery, caly alfabet! Oczwiscie
    od japka, w koncu japko jako pierwsze uzylo liter w swoim telefonie.

  • 5. Data: 2012-05-04 10:06:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-04 03:43, Pszemol pisze:
    > Napierw zerżnął wygląd iPhone i iPada toćka w toćkę...

    prostokatny ekran i obudowe z zaokraglonymi rogami?

    obudz sie - przed iPhonem bylo mnostwo tjuz takich rozwiazan (wlacznie z
    pomyslem tableta)

    > Teraz zerżnęli Siri i nazwali S Voice. To już jakieś rzewne jaja są!
    > http://www.redmondpie.com/s-voice-on-galaxy-s-iii-sq
    uarely-aimed-at-siri-on-iphone-4s-video/

    A Siri to oczywiscie produkt Aplle'a?

    > Nawet zerzneli wyglad ikony mikrofonu!!! Ale wiocha!

    ja bym powiedzial, ze to Aplle zerznol wyglad mikrofonu z Androida
    (ale co Ty tam wiesz)

    > Czy Samsung nic własnego naprawdę nie potrafi wymyślić?
    > Tak jak Japończycy zawsze tylko zrzynali Szwajcarskie zegarki
    > teraz Koreańczycy będą małpować od innych gadżety?

    Aplle'owi pozostalo znacznie wiecej featuresow do skopiowania z Samsunga
    (czy androida Androida) niz odwrotnie - by telefon zwany iPhone mogl byc
    w pelni funkcjonalnym narzedziem a nie tylko sosial-telefonem czyli
    'telefonem dla szpanu' ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2012-05-05 08:18:27
    Od: Marcin Litwiński <m...@g...com>

    On 4 Maj, 03:43, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > Tak jak Japończycy zawsze tylko zrzynali Szwajcarskie zegarki
    > teraz Koreańczycy będą małpować od innych gadżety?

    Zanim wdasz się w rozmowy i oskarżenia, dowiedź się najpierw iż Apple
    nie jest takie święte jak się wydaje, i że wygląd iPod'a ostro
    zerznęło z innego urządzenia, nie swojego, a późniejsze konstrukcje
    tegoż producenta (Apple) były prawie kropka w kropkę w iPoda, różniło
    się to wszystko tylko rozmiarami

  • 7. Data: 2012-05-05 14:26:01
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 04/05/2012 02:43, Pszemol wrote:
    > Napierw zerżnął wygląd iPhone i iPada toćka w toćkę...
    > Teraz zerżnęli Siri i nazwali S Voice. To już jakieś rzewne jaja są!
    > http://www.redmondpie.com/s-voice-on-galaxy-s-iii-sq
    uarely-aimed-at-siri-on-iphone-4s-video/

    Bitch please. Siri mieli w Star Treku 30 lat temu. Kopernik tez byla
    kobieta?

  • 8. Data: 2012-05-05 15:28:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    G Nowak napisa?(a):

    > Bitch please. Siri mieli w Star Treku 30 lat temu.

    Tak na to patrzac to nie wiele nowosci, ktore pojawiaja sie na rynku,
    nie pojawilo sie wczesniej, w jakiejs postaci, w Star Trek ;)

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 9. Data: 2012-05-05 16:02:38
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-05 15:28, januszek pisze:

    > Tak na to patrzac to nie wiele nowosci, ktore pojawiaja sie na rynku,
    > nie pojawilo sie wczesniej, w jakiejs postaci, w Star Trek ;)

    Nawet nie chodzi StarTreka. Niech sobie Apple umieszcza co tylko
    ludzkość wymyśliła i nazywa sobie jak tylko chce ale na litość...
    Niech nie patentuje zasuwki, prostokąta z zaokrąglonymi rogami r=16,5mm
    (taki przykład :-) ) szarości 40%K czy innych bzdur.
    Wiem... Takie teraz głupie prawo jest. Zwłaszcza za wodą.
    Niech zrobi faktycznie coś dla ludzkości za co będzie można ich chwalić
    Bo w gruncie rzeczy jest to standardowe wyciskanie max. pieniędzy min.
    kosztem w otoczce propagandy i reklamy. Standardzik

  • 10. Data: 2012-05-05 17:24:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "keylight" <t...@g...com> wrote in message
    n-forums@vbak7...
> [...]
    > kogo jest to pomysł ale w androidzie jest już dawno
    > w takiej jak prezentujesz na zdjęciu formie.

    Nie o to chodzi że ikona mikrofonu jest podobna do
    ikony mikrofonu w innym telefonie...
    Chodziło mi o to, że do wywoływania tego swojego
    SVoice użyli ikony mikrofonu tak jak Apple dla Siri.
    Pisałem na szybko i źle się wyraziłem...
    Samsung mógł swojego asystenta wkomponować
    nieco inaczej, skoro już sam pomysł zerżnęli, dać np.
    ikonę ucha :-) ale zerżnęli już całkiem - razem z mikrofonem.