eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSamsung U800 i kiepsa jakość rozmówRe: Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
  • Data: 2009-03-26 22:00:25
    Temat: Re: Samsung U800 i kiepsa jakość rozmów
    Od: "Piter" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Maciek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:gqgnq1$njb$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał
    >> Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Samsunga U800 i co jakiś czas słyszę
    >> od
    >> rozmówców ze kiepsko mnie słychać. Ja ich słyszę dobrze. Telefon w sieci
    >> Plus GSM. Nie ma znaczenie czy przełączę telefon w 3G czy też nie. Jakieś
    >> sugestie? Może jakieś kodowanie trzeba włączyć/wyłączyć?
    >
    > Jeśli telefon masz na gwarancji, to po prostu oddaj go do naprawy.
    > Mój U800 (w Orange) działa bez zarzutu pod względem jakości rozmów. A nie
    > sądzę, aby była to wina Plusa. Chyba, że za każdym razem usterka powstaje
    > w tym samym miejscu (geograficznie) to wtedy można by się zastanawiać
    > dalej...

    Tylko ze problem nie wystepuje zawsze, czesto jest dobrze. A chyba nawet
    zawsze gdy dzwoni ktos ze stacjonarnego albo z orange.
    Dodatkowo slyszalem od znajomego ze wielu jego kolegow ma ten sam problem w
    sieci plus i maja rozne telefony.

    Tak wiec sie zastanawiam.
    Nie chce oddawac nowego telefonu do serwisu bo strace miesiac a oczywiscie
    usterki nie znajda. Tak jak serwis Noki, ktory bardzo chcial ale nie udalo
    mu sie zobaczyc ze nie dziala klawiatura :(





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: