  • 161. Data: 2012-10-26 08:33:42
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Zawsze taki miły jesteś jak nie masz racji?

    Na razie to ty nie masz racji i to ty zacząłeś od spraw medycznych ...

    > A co mnie obchodzi że czasem można kupić body osobno a czasem w kicie
    > skoro i tak body samo w sobie jest bezuzyteczne bez obiektywu?
    > Pisząc lustrzanka miałem na myśli cały aparat a nie jego część zwaną body
    > lub puszka, po co sie czepiasz tak nieistotnej w tej dyskusji rzeczy?

    O profesjonalizmie aparatu nie świadczy najnowszy model aparatu/body tylko
    optyka a ŻADEN PRO obiektyw nie jest sprzedawany w zestawach KIT wiec
    przeproś ładnie ...

  • 162. Data: 2012-10-26 12:17:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 05:48:16 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Pretensje swoje zanies do swojego opa...

    Pokaż mi, żuczku, opa z pokryciem 100% terytorium kraju. Zwłaszcza w USA ;P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 163. Data: 2012-10-26 12:17:37
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 05:48:18 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Wbrew pozorom ruszam się bardzo często i różne miejsca. Zasięg gubiłem w
    > Nowej Funlandii w Kanadzie... na łódce daleko od brzegu, jak oglądaliśmy
    > kry lodowe niedaleko Signal Mountain, co było o tyle zabawne że z tej górki
    > Marconi wysyłał pierwsze sygnały radiowe przez Atlantyk i głeboko w lesie
    > na świeżo wykarczowanej drodze na przełaj wyspy... Tam się lepiej sprawdzał
    > Verizon i lokalni mieli więcej sluchawek tego operatora. Generalnie jestem
    > z AT&T bardzo zadowolony jeśli chodzi o zasięg...

    ;)))

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 164. Data: 2012-10-26 12:18:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 05:48:14 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Wczytaj sie co on pisal - nie lustrzanka tylko obiektyw :) Dla niego
    > lustrzanka to nie cały aparat tylko samo body...

    I ma rację. Dlatego napisałem o optyce lustrzanki, a nie o lustrzance.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 165. Data: 2012-10-26 12:24:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 08:33:42 +0200, Chris napisał(a):

    > O profesjonalizmie aparatu nie świadczy najnowszy model aparatu/body tylko
    > optyka

    Niestety, nie. O profesjonaliźmie aparatu świadczy również zestaw
    możliwości używany przez profesjonalistów i parametry. Optyka, oczywiście
    również. O profesjonaliźmie apatatu świadczy wreszcie kto go trzyma i do
    czego używa...

    > a ŻADEN PRO obiektyw nie jest sprzedawany w zestawach KIT wiec
    > przeproś ładnie ...

    No niestety, tu też się mylisz. Canon 5D Mk II bywa dostępny w zestawach z
    obiektywami 24-105/4.0L, 100/2.8L, 24-70/2.8L

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 166. Data: 2012-10-26 13:25:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Andrzej Libiszewski nabazgrał(a):

> [...]
    > również. O profesjonaliźmie apatatu świadczy wreszcie kto go trzyma i do

    To zobacz ile starych body jest używanych przez pro fotografów a jedynie
    dokupują do tego dobrą optykę.
    Co do usera to nawet nie podnosiłem głosu bo to jest poza dyskusją.

    > No niestety, tu też się mylisz. Canon 5D Mk II bywa dostępny w zestawach z
    > obiektywami 24-105/4.0L, 100/2.8L, 24-70/2.8L

    Jakoś nie widzę tego w opcjach KIT
    http://www.canon.com.au/For-You/EOS-Digital-SLR-Came
    ras/5D

    To że ktoś dodaje coś od siebie i sprzedaje jako KIT nie znaczy że tak
    wychodzi z fabryki.

    U nas w firmie do płyt MSI Z77 dopdajemy IPhona5 co nie znaczy że IPhone5
    jest KIT-owany z MSI :)

  • 167. Data: 2012-10-26 13:30:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Andrzej Libiszewski nabazgrał(a):

    > Pokaż mi, żuczku, opa z pokryciem 100% terytorium kraju. Zwłaszcza w USA
    > ;P

    http://www.globalstar.com/en/index.php?cid=101
    Chyba mają całe USA w zasięgu :)

  • 168. Data: 2012-10-26 18:43:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Andrzej Libiszewski nabazgrał(a):

    > http://www.globalstar.com/en/index.php?cid=101
    > Chyba mają całe USA w zasięgu :)

    Kiepski zasięg w budynkach :-) więc odpada.

  • 169. Data: 2012-10-26 19:28:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > I ma rację. Dlatego napisałem o optyce lustrzanki, a nie o lustrzance.

    Dla Ciebie też zdanie "To zdjęcie było zrobione lustrzanką."
    oznacza że ktoś zrobił zdjęcie samym body, bez obiektywu? :-)

  • 170. Data: 2012-10-26 19:30:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ;)))

    Nie rozumiem...

    Coś chciałeś powiedzieć nowego tym emotikonem
    czy to taka próba postawienia ostatniego słowa?

    A może nie zdajesz sobie sprawy z tego, że AT&T nie ma żadnego
    BTSa w Kanadzie i tam używałem BTSów firm Rogers Wireless?