eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSamsung SSD EVO 870 1TB - SMART parametr C7 (CRC Error Count) - to nie kabel sygnałowy:)Re: Samsung SSD EVO 870 1TB - SMART parametr C7 (CRC Error Count) - to nie kabel sygnałowy:)
    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Samsung SSD EVO 870 1TB - SMART parametr C7 (CRC Error Count) - to nie
    kabel sygnałowy:)
    Date: Mon, 26 Jul 2021 13:20:59 +0200
    <sbsufm$1hdg$1@gioia.aioe.org> <sbt2q5$1mf$1$pioruns@news.chmurka.net>
    <sbt75n$1fc4$1@gioia.aioe.org> <sbtb7i$7uq$1$pioruns@news.chmurka.net>
    <sbtk1v$1rki$1@gioia.aioe.org>
    <60e2f366$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
    <scme2f$1l89$1@gioia.aioe.org>
    <60f047d7$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <scum0a$p4q$1@gioia.aioe.org>
    <scusg5$1dtf$1@gioia.aioe.org>
    <60f307a5$0$500$65785112@news.neostrada.pl> <sd6qf9$m25$1@gioia.aioe.org>
    <sdm1om$1v8k$1@gioia.aioe.org> <sdm3jc$53r$1$pioruns@news.chmurka.net>

    W dniu 2021-07-26 o 12:42, pioruns pisze:
    > NCQ polepsza wydajnosc, co nie? Jesli oni twierdza, ze dysk nie powinien
    > pracowac w trybie NCQ no to nie za bardzo jest zgodnosc towaru z opisem.
    > Odpisz im, ze testowales na kilku komputerach, i na kazdym wystepuje ten
    > blad, wiec nie jest to problem kontrolera SATA po stronie komputera,
    > tylko po stronie dysku. Jesli chcesz go wymienic, dostac nowy czy zwrot
    > kasy to masz tu pole manewru jeszcze.

    Po mojemu to oni się przyznali między wierszami, że coś jest nie tak z
    pokazywaniem trybu AHCI w Samsung Magician. Problem jest na 99% po
    stronie dysku. Roman napisał, że po aktualizacji firmware dysku (co
    prawda innego, ale też Samsung) przyspieszyło mu to. Może u mnie
    naprawią to:)
    Z reklamacją, zwrotem itd. itp zawsze zdążę. Poczekam na nowszy
    firmware. Mam na to 5 lat:) Dysk dopiero co kupiony.
    Ty masz rację, tylko ja nie mam ochoty się szarpać, dysk działa,
    uruchamia się, danych nie gubi. Wyłączę NCQ i będę czekał na nowy firmware.
    Nie chcę wymiany na inny bo zakładam, że dostanę taki sam jeśli nawet
    uznają reklamację
    Zwrot kasy ewentualnie będzie wchodził w rachubę i jeśli nowy firmware
    nie ukaże się długo i/lub nie rozwiąże problemu to wtedy zobaczymy.

    --
    t0maszek