  • 11. Data: 2014-10-20 09:00:45
    Temat: Re: Samsung SSD 840 EVO - aktualizacja
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-17 23:14, mr misio de grizzly pisze:

    > I co? dziala szybciej?

    Spowolnienie wychodziło bo długim (rok) okresie użytkowania na małych
    plikach więc na razie za wcześnie na testy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-10-20 13:18:50
    Od: Netx <n...@c...pl>

    W dniu 2014-10-17 o 23:14, mr misio de grizzly pisze:
    > I co? dziala szybciej?

    Ja nie zauważam przyśpieszenia, jednak z ciekawości odpaliłem HD Tune
    2.55 (freeware) przed operacją - był transfer (odczyt) około 60-70MB/s
    na całym dysku, teraz w tym samym teście pokazuje 380-400MB/s. Dysk
    Samsung SSD 840 Evo 500GB.

    Natomiast według Crystal Disk Mark 3.02 transfer był dobry i nie
    robiłbym upgrade opierając się tylko na Crystal Disk Mark. Przypuszczam
    że CrystalDiskMark najpierw zapisuje dane przed testem szybkości odczytu
    i dlatego pokazywał wysokie transfery (odczytywał świeżo zapisane dane).

  • 13. Data: 2014-10-20 18:04:46
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-17 o 23:14, mr misio de grizzly pisze:

    > I co? dziala szybciej?

    Tak, zdecydowanie szybciej wstaje Windows i najstarsze programy kobyłki.

    --
    Irokez