  • 1. Data: 2011-08-04 19:48:51
    Temat: Samsung SGH D-780 - jak usunąć niektóre dźwięki?
    Od: Rex <w...@z...pl>

    Witam,

    mam pytanie, jak usunąć dźwięk w Samsungu D-780,
    który pojawia się po usunięciu smsa?

    Taki sam dźwięk pojawia się również po tym gdy
    odblokuję zablokowaną klawiaturę (odblokuj ->
    gwiazdka).

    Nie chcę tych dźwięków. Szukałem w ustawieniach,
    ale niestety nie wiem jak się ich pozbyć.

    Proszę o pomoc.
    Z góry dzięki.

    Pozd,
    Rex

  • 2. Data: 2011-08-04 20:19:03
    Temat: Re: Samsung SGH D-780 - jak usunąć niektóre dźwięki?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-04 21:48, Rex pisze:
> [...]
    > gwiazdka).
    >
    > Nie chcę tych dźwięków. Szukałem w ustawieniach,
    > ale niestety nie wiem jak się ich pozbyć.

    A jak dzwonisz czy piszesz to klawiatura wydaje dźwięki?

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-08-05 11:36:07
    Od: Rex <w...@z...pl>

    W dniu 2011-08-04 22:19, Animka pisze:

    > A jak dzwonisz czy piszesz to klawiatura wydaje
    > dźwięki?

    Nie, gdy dzwonię lub piszę klawiatura nie wydaje
    żadnych dźwięków. Do niedawna telefon nie wydawał
    tych dźwięków o których napisałem wyżej, ale
    najwidoczniej coś musiałem przez pomyłkę
    przestawić i teraz nie wiem jak to odkręcić.

    Pozd,
    Rex