  • Data: 2014-03-24 10:13:52
    Temat: Re: Samsung Galaxy Trend Lite
    Od: walker <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/22/2014 08:17 PM, walker wrote:
    > Witam,
    > Szukam telefonu podobnego do galaxy trend lite, ale:
    >
    > zamiast 4" ekranu - 5"
    > zamiast 512MB RAM - 1GB
    > i mozliwoscia ladowania bezprzewodowego QI
    >
    > znacie taki telefon? trend lite kosztuje okolo 350zl wiec taki telefon z
    > nieco wiekszymi parametrami nie powinien kosztowac o wiele wiecej ...

    znalazlem galaxy ace 2, ma pamieci 768MB i kosztuje jedynie 50zl wiecej
    (400zl), przy okazji znalazlem galaxy grand neo I9060, ma 1GB RAM i
    wyswietlacz 5" ale kosztuje wiecej o 400zl, ze niby zamiast 4" ekranu
    daja 5" i zamiast 768MB Ramu daja 1 GB mam zaplacic az o 400zl wiecej
    ktos tu chyba zwariowal ... nigdy tyle nie zaplace, czy 256MB RAM i
    wyswietlacz 3" (5"-4"=3") kosztuje az 400zl?

    ace 2:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/200/comp/4511212

    grand neo:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/200/comp/9515028