-
11. Data: 2015-04-05 15:04:58
Temat: Re: Samsung Galaxy S6 graficznie słabszy od iPhone6
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
news:slrnmi2ccu.6hg.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...
> On Sat, 4 Apr 2015 11:28:31 -0500, Pszemol wrote:
>> Widzieliście już to?
>>
>>
>> http://www.redmondpie.com/dual-core-iphone-6-demolis
hes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/
>>
>> Jak widać 8 dupianych rdzeni CPU jest gorsze niż 2 ale dobre...
>
> Ponoć Cię benchmarki nie kręcą?
>
> Znów zmiana poglądów? Czy jest was tam więcej?
Nie kręcą :-)
-
12. Data: 2015-04-05 18:21:48
Temat: Re: Samsung Galaxy S6 graficznie słabszy od iPhone6
Od: s...@g...com
On Saturday, April 4, 2015 at 8:37:42 PM UTC+2, Pszemol wrote:
> "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:mfp855$ccc$1@dont-email.me...
> > On 2015-04-04 18:51, Pszemol wrote:
> >> "masti" <g...@t...hell> wrote in message
> >> news:mfp49e$t8v$1@dont-email.me...
> >>> Pszemol wrote:
> >>>
> >>>> Widzieliście już to?
> >>>
> >>> nie. Ale jak widać Ciebie testy podniecają.
> >>
> >> Ja podniecenia nie czuję :-)
> >> Raczej rozbawiony jestem jak czytam o telefonie (!)
> >> z procesorem 8-rdzeniowym który jest powolniejszy
> >> od telefonu z 2 rdzeniami. Ktoś idzie na ilość nie jakość.
> >
> > hasło klucz "native resolution"
> > i porównaj rozdzielczości ekranów.
>
> No i? Co dla ciebie jest ważniejsze?
>
Większość gier i tak nie chodzi w natywnych rozdzielczościach, więc lepiej patrzeć na
wyniki 1080p.
> > Poza tym nie wimy co to za testy, jak robione, etc.
> > Grosza pewnie nie warte.
>
> Fajnie byłoby wiedzieć, fakt.
>
Zwykłe syntetyki a'la 3dmark, które sprawdzają raczej wydajność GPU niż faktyczną
przydatność SoCa do gierek.
> > Ilość rdzenie też do mnie nie przemawia - bo to też muszą umieć aplikacje
> > wykorzystać - a tego nie wiemy jak owe testowane aplikacje radzą sobie z
> > obliczeniami równoległymi (i czy te obliczenia dobrze się skalują).
>
> To jest akurat ciekawe jak sobie radzą te rdzenie w codzinnym użyciu.
Raczej słabo. Generalnie ładowanie więcej niż 2 rdzeni do telefonu nie jest zbyt
optymalne. Apple o tym wie, Qualcomm o tym wie i Samsung może też (chociaż kto ich
tam wiem). Różnica leży w klienteli, Apple sprzedaje swoje sprzęty owieczkom, a
Androidowcy to w większości pseudoeksperci, którzy mierzą jakość telefonu ilocznem
numerków w specyfikacji.
-
13. Data: 2015-04-05 21:49:17
Temat: Re: Samsung Galaxy S6 graficznie słabszy od iPhone6
Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
news:mfp3do$pq7$1@dont-email.me...
> Widzieliście już to?
>
> http://www.redmondpie.com/dual-core-iphone-6-demolis
hes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/
>
> Jak widać 8 dupianych rdzeni CPU jest gorsze niż 2 ale dobre...
Ale jaja...Dla mnie szok.
Wobec powyższego zdecydowanie polecam Motorolę Gleam którą używam od
kilku lat...
Sporo wolniejsza niż powyższe ale działa w czasie rzeczywistym.
--
marfi
-
14. Data: 2015-04-06 03:30:01
Temat: Re: Samsung Galaxy S6 graficznie słabszy od iPhone6
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
news:552191c0$0$15678$65785112@news.neostrada.pl...
> Ale jaja...Dla mnie szok.
> Wobec powyższego zdecydowanie polecam Motorolę Gleam
> którą używam od kilku lat...
> Sporo wolniejsza niż powyższe ale działa w czasie rzeczywistym.
Co rozumiesz przez "ale działa w czasie rzeczywistym" ?