  • Data: 2011-01-27 09:01:01
    Temat: Re: Samsung Galaxy S i wersja Androida
    Od: CozzY <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-26 11:28, Kenjiro pisze:
    > Witam
    >
    > Na dniach dostanę w prezencie Samsunga Galaxy S.
    > To będzie mój pierwszy smartfon z Androidem, do tej pory tylko Win
    > Mobile miałem.
    > Z tego co czytam, urządzenie jest dostarczane z wersją 2.1, a jest już
    > 2.3, tak? Czy zatem zanim zacznę bawić się w jego konfigurowanie,
    > powinienem wybrać się do jakiegoś serwisu GSM, żeby mi wgrano nową wersję?
    >
    > Dzięki i pozdrawiam!

    Popieram! Najnowsza wersja to Darkyy's Gingerbread Express Edition 9.0.
    W porównaniu z oryginalnym softem (brandowany z Plusa) to prawdziwa
    bajka. Bez upgrade'u szybko poznasz znaczenie słowa "lagi" i będziesz
    się zastanawiał WTF?!? Poczytaj forum XDA (english) lub
    forum.android.com.pl. Może nie zrozumiesz wszystkiego od razu (Odin,
    CWM, Recovery itd) ale naprawdę da się to zrobić. I co najważniejsze -
    warto!

    --
    CozzY