  • Data: 2010-09-19 21:37:57
    Temat: Re: Samsung Galaxy S
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-19 20:15, pw pisze:
    /.../

    > a to nie ma programow do skalowania map?

    Zrobiłem kilka atlasów na podstawie map papierowych bo miałem taki
    kaprys. A teraz pomyśl o kimś, kto potrzebuje mapę topo ale nie chce się
    p...ć w samodzielne generowanie atlasu - kupuje mapę od Compassu a tam
    zonk - jedna mapa. Dlatego pomimo kilku zalet, na Symbianie bardziej mi
    leżał SmartCommGPS (już nie rozwijany), na WM/WCE OZIExplorer, na
    Androida Orux Maps.

    ALex