    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Samozatrzaskujący się CMOS 4011
    Date: Sat, 31 Jan 2015 19:22:47 +0100

    W dniu 2015-01-31 o 14:31, Tornad pisze:

    > Juz sie zmywam. I mysle, ze Inni, ktorzy usiluja Ci pomoc, rowniez.

    Zamiast grzecznosciowego chociazby dziekuje - opierdol. I klamiesz. Sam
    napisalec co cytuje:
    Mam nadzieję że to odszczekasz że kłamię, sam nie doczytałeś do końca.

    > Wiem że to głos wołającego w puszczy ale może ktoś mi pomorze.
    > Naprawiam płytę sterownika silnika, konstrukcja początek 80', elmenty
    > przewlekane, cmosy, wzm tl84, układ steruje silnikami prądu stałego. Koniec cytatu.
    Ale czego nie rozumiesz? steruje silnikiem jak jest podłączony do niego,
    ale na biurku gdzie go naprawiam nie ma silnika, bo trudno go mieć ze
    względu na rozmiary,a maszyna to frezarka bridge port i naprawiam jeden
    z jej napędów, mam ci dalej tłumaczyć czy już kapujesz.

    --
    Pozdr

    Janusz_K