  • Data: 2009-05-06 17:35:41
    Temat: Re: Samokrytyka - ale nie moja
    Od: KLOSZ <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem gdzie sie podwiesic w tym watku, wiec wskocze na koniec, zeby
    nie wygladalo, ze sie z "news" w dyskusje wdaje...

    Zastanowilo mnie tu cos innego.
    Jak w swietle prawa powinien zachowac sie kierowca puszki stojacej w
    korku w sytuacji, kiedy jedzie obok niego omijajacy go motocykl i tej
    samej chwili samochody przed puszka zaczynaja ruszac? Moze olac
    motocykliste jadacego z boku i sobie ruszyc w slad za puszkami przed
    soba czy moze powinien poczekac, az motocyklista skonczy manewr omijania
    i dopiero ruszyc, ale nie jestem pewny czy takie zachowanie jest prawnie
    uzasadnione w ktoryms z punktow PoRDu. W sumie puszkarz caly czas jest
    uczestnikiem ruchu, nie wlacza sie do niego itd, tylko stoi, bo mu korek
    uniemozliwia dalsza jazde, wiec...? Wykonuje "manewr ruszenia" i
    powinien poczekac, az motocyklista skonczy swoj manewr ?

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ