    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Date: Fri, 24 Feb 2023 17:16:49 +0100
    <tsi2g8$2r2mh$1@dont-email.me> <tsi45i$n1n$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tstn3d$f0b0$1@dont-email.me> <tsv3u4$d5u$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tsv5di$mh0j$1@dont-email.me> <tsv6ju$d5u$5$Cav@news.chmurka.net>
    <tt0k89$rpk2$1@dont-email.me> <tt1ht3$2t1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tt1qjh$12i1a$1@dont-email.me> <tt1rg3$8ba$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tt3586$17b1v$1@dont-email.me> <tt3802$17i6i$2@dont-email.me>
    <tt5lqa$1isr3$2@dont-email.me>
    <1e3sp32ob16ba$.215av9d9r6mh$.dlg@40tude.net>
    <8292929075$20230224085837@squadack.com>
    <1...@4...net>
    <8111163247$20230224105328@squadack.com>

    On Fri, 24 Feb 2023 10:53:24 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Na brak możliwości oddychania?

    Nie - na wysiękowe zapalenie płuc.

    > Nie przeszedłeś poważnego/ciężkiego
    > C19, nie masz pojęcia o czym mówisz. Tlen to podstawa na utrzymanie
    > przy życie. Płuca mają tak niską wydolność, że tylko tlenem da się
    > oddychać. Ja byłem pod tlenem ponad tydzień.
    > Oczywiście, że są podawane sterydy. Ale powstrzymanie burzy
    > cytokinowej jest trudne.

    Tlenu nie neguje, ale moze wlasciwy lek podany na czas by zapobiegl,
    a podany pozniej skrócił czas.

    rtykuly-wiadomosci/artykuly-powiat/3693-132-dni-pod-
    respiratorem-leczenie-pacjentow-z-covid-19

    > Nie sądzę. Ale musiał mieć wyjątkowo silny organizm.

    Chyba nie taki silny, skoro 4 miesiące walczyl z wirusem ... albo z
    zapaleniem płuc ...

    entow-ktorzy-trafiaja-pod-respirator-nie-udaje-sie-u
    ratowac
    > W skali kraju chyba trochę lepiej.

    Troche ludzi na Covid w Polsce umarlo, a zakladam, ze co najmniej
    połowa jak stan był juz cięzki, to jednak do szpitala trafiła.
    A tam respirator ... a i tak odeszli ...

    J.