  • Data: 2016-04-16 21:56:32
    Temat: Re: Samochód z automatyczną skrzynia
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:netna4$qc8$1@dont-email.me...
    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > Zdefiniuj "lubią się zepsuć".

    Psują się po określonym przebiegu (60-100-150 tys. km), nawet przy
    delikatnym traktowaniu i wielkiej dbałości serwisowej.

    > Bo moje auta przejeżdzają setki tysięcy mil
    > i jeszcze awaria skrzyni mi się nie przytrafiła...

    W swoich samochodach masz/miałeś skrzynie hydrokinetyczne czy skrzynie
    mechaniczne zautomatyzowane?

    > A możesz mi przybliżyć tych producentów co zalecają niewymieniać
    > olejów w skrzyniach automatycznych?

    Z czytania różnych forów przed zakupem samochodu ze skrzynią automatyczną
    wpadło mi w oko, że wymiany w skrzyniach hydrokinetycznych nie przewiduje VW
    i Toyota. Były nawet cytaty z instrukcji obsługi.

    > Oczywistym jest dla mnie że dziwne jest wybierać samochód pod kątem
    > tego jaki warsztat jest w okolicy. Jest to albo objaw jakiegoś osobistego
    > pesymizmu, wręcz malkontenctwa albo, pewnie bardziej prawdopodobne,
    > złych doswiadczeń z poprzednio posiadanymi samochodami... Na pierwsze
    > nie bardzo jest rada, ale na drugie jest: popatrz 20 lat wstecz na to co
    > posiadałeś i zastanów się PO CO MIAŁBYM KUPIĆ PODOBNIE ZAWODNE auto?
    > I wtedy dojdziesz do wniosku aby wreszcie kupić coś porządnego
    > (toyota/honda).

    Zauważ jednak, że skrzynię trzeba jednak regularnie serwisować. Wtedy MUSISZ
    mieć warsztat, który będzie wiedział jak chociażby wymienić w niej olej i
    przy okazji nic nie zepsuć.

    > Polecam camry, accorda, corollę, civiv z dużym silnikiem bez turbo.

    Z jaką skrzynią? Czasem jest tak, że w jednym modelu samochodu są montowane
    dwa różne modele skrzyni automatycznej.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba