  • 1. Data: 2010-12-10 01:04:46
    Temat: "Samochód to dla Polaka emanacja jakiejś boskości"
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    witam,

    trafiłem na:

    http://moto.pl/
    MotoPL/1,88571,8791045,_Samochod_to_dla_Polaka_emana
    cja_jakiejs_boskosci_.html

    albo ja jestem za mało "europejski" albo już późno,
    ale czy Wam się nie wydaje że takich ludzi z tymi poglądami
    powinno się Przepędzić Precz ?

    a tak btw: http://www.google.com/search?q=wikileaks - mają jaja - po IP
    (dośw. chiny?)

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-12-10 01:06:46
    Temat: Re:
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    > powinno się Przepędzić Precz ?

    z mediów oczywiście

  • 3. Data: 2010-12-10 01:07:40
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2010-12-10 01:51:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-10 01:04, Michał pisze:
> [...]
    >
    > albo ja jestem za mało "europejski" albo już późno,
    > ale czy Wam się nie wydaje że takich ludzi z tymi poglądami

    Eeee... nie stać gościa na samochód i dorabia ideologie :)

  • 5. Data: 2010-12-10 07:55:36
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    >
    > albo ja jestem za mało "europejski" albo już późno,
    > ale czy Wam się nie wydaje że takich ludzi z tymi poglądami

    raczej takich co to linka na grupę nie potrafią wkleić.

  • 6. Data: 2010-12-10 11:09:38
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > albo ja jestem za mało "europejski" albo już późno,
    > ale czy Wam się nie wydaje że takich ludzi z tymi poglądami
    > powinno się Przepędzić Precz ?

    Ja nie sądzę, że przepędzanie kogokolwiek z powodu jego poglądów
    (jakiekolwiek by nie były) jest jakos specjalnie europejskie.
    No chyba, że odwołujemy się do Europy z przełomu lat dwudziestych i
    trzydziestych ubiegłego wieku.

    MW

  • 7. Data: 2010-12-11 14:05:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    la_Polaka_emanacja_jakiejs_boskosci_.html

    > Eeee... nie stać gościa na samochód i dorabia ideologie :)

    I nigdy nie wsiadł do Smarta i nie przejechał się nim skoro go poleca innym
    :-)