  • 11. Data: 2010-08-24 08:24:58
    Temat: Re: Samochod napedzany hmm, sila ludzkich miesni....
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.08.2010 16:46, Piotr Molski pisze:
    > Niedawno byla dyskusja na temat przyszlosci silnikow/samochodow. Wiec
    > moze tak?
    > http://uk.cars.yahoo.com/19082010/36/human-powered-c
    ar-reach-60mph-0.html

    > Samochod jest legalny w Stanach.

    U nas też jest legalny, ale jest rowerem ;->

  • 12. Data: 2010-08-24 09:25:35
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 01:15:18 +0200, Rabbit McCroolick napisał(a):

    > Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
    x.googlegroups.com...

    > Moze jak w modelach latajacych - energia skreconej gumy? ;-) Stawiam jednak
    > na jakies wirujace kolo zamachowe.

    Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że to jest jakoś napędzane
    pneumatycznie, sprężonym powietrzem - no i to by wyjaśniało, czemu napędza
    się to taką wajchą (tłok), a nie korbą.

    --
    Yakhub

  • 13. Data: 2010-08-24 11:31:25
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-23 16:46, Piotr Molski pisze:
    > Niedawno byla dyskusja na temat przyszlosci silnikow/samochodow. Wiec
    > moze tak?
    > http://uk.cars.yahoo.com/19082010/36/human-powered-c
    ar-reach-60mph-0.html

    Historia kołem się toczy. Po pewnym czasie wpadną na pomysł, że zamiast
    ludzkich mięśni napędem może być np. koń.

  • 14. Data: 2010-08-24 11:36:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2010 11:31, Jakub Witkowski pisze:
    ar-reach-60mph-0.html

    > Historia kołem się toczy. Po pewnym czasie wpadną na pomysł, że zamiast
    > ludzkich mięśni napędem może być np. koń.

    W sumie nie wiem, czy nie nadejdzie kiedyś era syntetycznych organizmów
    lub semi-organizmów.

    Oczywiście najpierw musiałby upaść kapitalizm, bo bez tego jaki
    producent zdecyduje się na pojazd, który ma własny system odpornościowy
    i "leczy" sobie zużycie i korozję ;)

  • 15. Data: 2010-08-24 12:27:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 24 Aug 2010 11:36:00 +0200, Andrzej Lawa wrote:
    >W sumie nie wiem, czy nie nadejdzie kiedyś era syntetycznych organizmów
    >lub semi-organizmów.

    Mozliwe. I bedzie sie tankowalo cukier do baku :-)

    >Oczywiście najpierw musiałby upaść kapitalizm, bo bez tego jaki
    >producent zdecyduje się na pojazd, który ma własny system odpornościowy
    >i "leczy" sobie zużycie i korozję ;)

    Jak na razie to organizmy biologiczne maja niezle okreslona dlugosc
    zycia :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-08-24 12:34:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2010 12:27, J.F. pisze:

    > Mozliwe. I bedzie sie tankowalo cukier do baku :-)

    Cukier drogi...

    > Jak na razie to organizmy biologiczne maja niezle okreslona dlugosc
    > zycia :-)

    Organizmy generalnie tak, ale tkanki mogą być nieśmiertelne.

    Generalnie komórki rakowe tak mają - kwestia opanowania mechanizmu.

    Mogłoby być ciekawie :D

  • 17. Data: 2010-08-24 12:44:16
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Aug 2010 12:34:22 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Cukier drogi...

    Celuloza to też cukier :)

    --
    Yakhub

  • 18. Data: 2010-08-24 12:50:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2010 12:44, Yakhub pisze:

    > Celuloza to też cukier :)

    Hmm... To by było coś - zniknąłby problem ze skoszoną trawą ;)

    Sąsiad nie pomyślał i zrzucił tę mielonkę "na kupę" w jedno miejsce -
    zaczęło śmierdzieć, jakby coś zdechło ;)

  • 19. Data: 2010-08-24 14:52:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "pavellz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    ar-reach-60mph-0.html

    > Zadna nowinka, Rosjanie znali taki pojazd od dawna: ;)
    > http://www.motorbase.com/pictures/auctionlots/596417
    071/608265707/fs_22517.jpg
    > Ech, moje pierwsze niezrealizowane motoryzacyjne marzenie. :)

    Oj, to byla fura :)

    http://kamil.cal.pl/moskwicz.jpg

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 20. Data: 2010-08-26 11:05:08
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Piotr Molski pisze:

    > Ciekawe czy sie przyjmie w Polsce.

    Ciekawe co powie kierowca jak pasazer sobei klime wlaczy.

    KJ