eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Samochod na wode ktory zamiast ponad 20 spala tylko okolo 5 litrow na 100 kmRe: Samochod na wode ktory zamiast ponad 20 spala tylko okolo 5 litrow na 100 km
  • X-Received: by 10.49.104.83 with SMTP id gc19mr42089qeb.12.1378114234957; Mon, 02 Sep
    2013 02:30:34 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.104.83 with SMTP id gc19mr42089qeb.12.1378114234957; Mon, 02 Sep
    2013 02:30:34 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!q10no2473456qai.0!news-out.g
    oogle.com!p7ni345qas.0!nntp.google.com!j7no86759qai.0!postnews.google.com!glegr
    oupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 2 Sep 2013 02:30:34 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <6...@w...googlegroups.com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=88.88.21.19;
    posting-account=W5pfYQoAAABzfh806CntH5lbAHE-qvfi
    NNTP-Posting-Host: 88.88.21.19
    References: <6...@w...googlegroups.com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Samochod na wode ktory zamiast ponad 20 spala tylko okolo 5 litrow na
    100 km
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Mon, 02 Sep 2013 09:30:34 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2502925
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy jakis schemat instalacji gdzieś jest dostępny?

    W dniu poniedziałek, 16 czerwca 2008 04:27:22 UTC+2 użytkownik j...@g...com
    napisał:
    > Zbudowali go dwaj mlodzi hobbysci z Nowej Zelandii. Pokazywano go w
    > telewizji. Ekipy telewizyjne poddaly go prostemu eksperymentowi na
    > wyznaczenie jego oszczednosci paliwa. Spala on tylko okolo 5 litrow
    > benzyny na 100 kilometrow (plus okolo 1 litra wody), podczas gdy
    > identyczny do niego model i rocznik spalil na dokladnie tej samej
    > trasie i przy dokladnie tych samych szybkosciach ponad 20 litrow
    > benzyny.
    >
    > O owych "samochodach na wode" teoretycznie czytalem juz w czasach
    > swojej profesury na Borneo. Nigdy jednak nie mialem okazji zobaczyc
    > jak sie one porownuja do fabrycznych samochodow. Z duzym wiec
    > zaciekawieniem ogladalem w piatek dnia 13 czerwca 2008 roku na kanale
    > 3 telewizji nowozelandzkiej program o nazwie "Campbell Live" ktory byl
    > wlasnie o jednym z takich samochodow zbudowanych przez dwoch mlodych,
    > bo w zaledwie w swoich latach 20-tych, nowozelandczykow. W programi
    > tym nie tylko wyjasniono na czym polega budowa i dzialanie takiego
    > "samochodu na wode" (owa budowe i dzialanie opisalem dokladniej na
    > totaliztycznej stronie "free_energy_pl.htm"), ale takze poddano go
    > ciekawemu, choc prostemu, eksperymentowi. Mianowicie, ow "samochod na
    > wode" (byl on bodajze marki "Ford Falcon") zabrano na przejazdzke po
    > dokladnie 100 kilometrowej trasie, razem z identycznym do niego
    > fabrycznym samochodem tej samej marki i rocznika. Potem sprawdzono ile
    > aba samochody wypalily. Okazalo sie ze "samochod na wode" wypalil na
    > owej trasie okolo 5 litrow benzyny. Podczas gdy identyczny do niego
    > fabryczny samochod wypalil ponad 20 litrow benzyny. Oszczednosc
    > wyniosla wiec 75% paliwa (tj. trzy-czwarte calkowitego zuzycia
    > paliwa).
    >
    > Modyfikacja owych chlopcow okazala sie ogromnie prosta. Po prostu do
    > starego samochodu jaki mieli, dodali oni niewielki "dysocjator wody"
    > ktory sami sobie zbudowali. Dysocjator ten rozkladal wode na wodor i
    > tlen. Tlen upuszczali, zas wodor dodawali do powietrza pobieranego
    > przez gaznik ich samochodu. Ow wodor po wejsciu do cylindra wydatnie
    > podnosil temperature spalania paliwa. Przy zas znacznie wyzszej
    > temperaturze spalania benzyna spalala sie efektywniej i wcale nie
    > formowala dymu. Cala wiec oszczednosc paliwa wynikala z owej
    > podwyzszonej temperatury w cylindrze. Sam dysocjator wody zasilany byl
    > pradem z pradnicy owego samochodu.
    >
    > Poniewaz w programie owym nie podano istotnych szczegolow o tymze
    > samochodzie, przez nastepne dni szukalem o nim jakichkolwiek danych w
    > internecie. Program "Campbell LIfe" ma wszakze dwie swoje strony
    > internetowe, mianowicie www.3news.co.nz oraz www.tv3.co.nz. Nic jednak
    > tam nie znalazlem na temat tego samochodu. Dlatego wszystko co
    > pamietalem opisalem dokladnie na swojej stronie "free_energy_pl.htm"
    > wydanie z dnia 15 czerwca 2008, lub pozniej. (Strone ta mozna znalezc
    > piszac w www.google.com slowa kluczowe "Jan Pajak free_energy_pl.htm"
    > tyle ze bez cudzyslowiu). Zapraszam do ogladniecia owej strony.
    >
    > Jak wiec widac, warto ruszyc nieco naszych tylnich czasci i zaczac cos
    > czynic w sprawie "darmowej energii". W tym przypadku "samochodu na
    > wode" typowi kierowcy w dzisiejszych czasach sa w stanie zaoszczedzic
    > okolo 100 dolarow na tydzien.
    >
    > Z totaliztycznym salutem,
    > Jan Pajak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: